וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: למרות ההפסד, קלאודמיר מצהיר - "המטרה היא אליפות"

28.7.2019 / 6:40

על אף ההפסד לרעננה בגביע הטוטו, הקשר לא חושש לצאת בהצהרות. אחרי שבאר שבע הורידה הילוך לגבי דגני: ניסיון נוסף לסגור חוזה חדש השבוע. וגם: אביטן מגבה את ג'רפי ובונה על פרסמן בתור בלם

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: ניסו אביטן מדבר אחרי ההפסד אמש לרעננה

עיקרי הדברים

- באר שבע הורידה הילוך לגבי אוראל דגני, הפועל תל אביב תנסה לסכם איתו על חוזה חדש

- ניסו אביטן מגבה את ג'רפי אחרי הטעות נגד רעננה: "זה הזמן לחזק אותו"

- בנוסף, שוקל המאמן להמשיך לתפקד את מרווין פרסמן בתור כבלם

- למרות ההפסד, קלאודמיר לא חושש להצהיר: "המטרה שלנו - אליפות"

seperator

אכזבה מהולה באופטימיות בהפועל תל אביב בעקבות ההפסד הביתי 2:1 להפועל רעננה אמש (שבת) בגביע הטוטו. ניסו אביטן עדיין נמצא בשלב הניסויים, ובהפועל תל אביב מתכוונים למדוד אותו אך ורק במשחקי ליגת העל שיחלו בסוף אוגוסט.

במקביל להכנות המקצועיות, גם בכל הנוגע לסגל יש עדיין כמה שאלות לא פתורות. אחת נוגעת לאוראל דגני: בהפועל תל אביב קיבלו בימים האחרונים מסרים לפיהם הפועל באר שבע ירדה מהבלם, אבל במקביל האדומים רוצים להיפגש איתו בקרוב ולהגיע להסכמות כדי בכל זאת לא לאבד אותו.

עוד בנושא

אמש בגביע הטוטו: הפועל רעננה ניצחה את הפועל תל אביב 1:2 בחוץ
ניסו אביטן אופטימי למרות ההפסד, ג'רפי לוקח אחריות: "איבדתי ריכוז"
עוד אמש בגביע הטוטו: מכבי נתניה ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

עוד בוואלה!

אביטן אופטימי למרות ההפסד, ג'רפי לוקח אחריות: "איבדתי ריכוז"

לכתבה המלאה
שחקני הפועל תל אביב אוראל דגני, רז שלמה. קובי אליהו
הפעם זה ייסגר? אוראל דגני, במרכז/קובי אליהו

כך או כך, בהפועל תל אביב יש גם מי שאופטימי מאוד לקראת העונה שבפתח. "המטרה? אנחנו משחקים כדי לקחת אליפות, זאת המחשבה הראשונה שעולה בראש", אמר קלאודמיר, והתייחס גם למשחק אמש. "רצינו לנצח, לא משנה אם זה גביע הטוטו או ליגה, אבל נתקדם צעד אחרי צעד. אני לא יודע אם הקבוצה טובה יותר מבשנה שעברה, רק התחלנו, אבל אם נשחק ביחד נהיה קבוצה חזקה".

קלאודמיר נשאל על ההתפתחויות אצל האקסית בית"ר ירושלים ואמר: "אני מקצוען, יש לי כבוד לבית"ר אבל עכשיו אני בהפועל תל אביב ואני אתן בשבילה את החיים שלי. אני לא יודע מה קורה בבית"ר, אני לא משחק שם ולא אתייחס אליה ולמה שקורה שם".

גם המאמן ניסו אביטן ניסה לשמור על אופטימיות בסיום: "היו לנו הרבה דברים טובים במשחק והדבר הכי פחות טוב זו התוצאה - וזה מה שמכריע בכדורגל. הייתה דעיכה מבחינת הכושר גופני, שני השערים שקיבלנו הם באשמה ישירה שלנו. ג'רפי? כששחקן עושה טעות כזו, זה הרגע לחזק אותו. אם כבר לעשות טעויות כאלה אז עכשיו, לפני הליגה".

פלייר מאמן הפועל תל אביב, ניסו אביטן. קובי אליהו
"אם כבר טעויות כאלה, אז שיהיו עכשיו". ניסו אביטן/קובי אליהו

בנוגע לאפשרות לצרף חלוץ אמר אביטן: "הסיפור לא תקוע עם חלוץ. אני לא מוכן להתפשר. עד שאני לא אמצא את השחקנים שאני רוצה, אני לא אביא. אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו רוצים להביא".

בנוגע למצבת הבלמים שלו אמר המאמן: "לאוראל דגני יש חוזה ומבחינתי הוא שחקן של הקבוצה, נקודה. פרסמן כבלם זאת הייתה חשיבה כחלק מנסיון למצוא פתרונות ואופציות להמשך. זה עבד טוב, הייתי מרוצה מהתפקוד שלו והוא ייצר לנו עוד אופציה לעמדת הבלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully