וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביטן אופטימי למרות ההפסד, ג'רפי לוקח אחריות: "איבדתי ריכוז"

מאמן הפועל תל אביב אחרי הבכורה בגביע הטוטו: "צריך לחבר תוצאות ליכולת". קורצקי מבטיח: "השנה יש משהו שונה ברעננה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב, ניסו אביטן, לא התרגש יותר מדי מההפסד של קבוצתו הערב (שבת) 2:1 להפועל רעננה במחזור הפתיחה בגביע הטוטו. האדומים היו עדיפים, אבל טעויות בחלק האחורי עלו להם בנקודות.

"התוצאה לא משקפת. כולם ראו ששלטנו במשחק, אבל זו התוצאה", אמר אביטן בתום הבכורה הרשמית שלו על הקווים של האדומים, "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, אבל מעודדים מלא מעט דברים. חלוץ? אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים, אבל לא נתפתה להביא שחקן שלא מתאים. אנחנו יכולים להיות מעודדים מלא מעט דברים, היו דברים חיוביים. הבכורה? היה מרגש, כיף, אני מרוצה ממה שאני רואה עד עכשיו, אבל אני יודע שצריך לחבר לזה תוצאות".

שוער הפועל תל אביב, יואב ג'רפי. קובי אליהו
"לא גולים שצריך לקבל". ג'רפי/קובי אליהו

עד הדקה ה-73 הפועל רעננה לא הייתה קיימת מבחינה התקפית, אבל טעות של יואב ג'רפי בהרחקת כדור סייעה לקבוצה מהשרון לכבוש. השוער אמר בסיום: "הגול הראשון היה בגלל חוסר ריכוז שלי, חוסר ריכוז של שנייה. בגול השני אולי לא היינו מוכנים ולא עמדנו נכון. זה לא גולים שצריך לקבל, אבל זו תחילת העונה ואני מקווה שלא נספוג שערים כאלו בהמשך. אני מרגיש שיש עליי הרבה אחריות, אבל אני מקבל הרבה תמיכה מכולם".

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי, סיכם: "המחצית הראשונה הייתה לא טובה, אבל החצי שני היה טוב. הגענו למצבים והפועל תל אביב כמעט לא סיכנה אותנו. זה משחק ראשון, צריך להשתפר בהמון אספקטים, אבל יש משהו שונה השנה ברעננה. הקבוצה הזו מסוגלת להרבה יותר. אנחנו מנסים לשחק כדורגל התקפי, השחקנים שהגיעו הוסיפו המון לחלק הקדמי. יחד עם זאת, לא נזנח את ה-DNA שלנו שזה משחק נוקשה וטקטי. המטרה היא קודם כל לברוח מהתחתית, לעשות נקודות ולקבל ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully