וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה: איאד אבו עביד בספק

27.7.2019 / 19:35

אם המגן הימני לא יהיה כשיר, יובל לוין הצעיר יפתח בהרכב האורחת, שתציג ב-11 את שלושת הזרים החדשים. שגיב סולומון חתם אצל המארחת, דיא לבאבידי בספק (א', 19:30, ספורט 5 לייב)

מחזור 1הסתיים28/07/2019
הפועל חדרה
  • לוי (88)
2:1
  • (24) אדני
  • (42) שרידן
עירוני קרית שמונה
צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניב מעוז

בווידאו: הפועל חדרה פותחת עונה

הפועל חדרה

לאחר השלמת מכסת הזרים עם צירופו של ג'ונתן סיסה והמיני-סערה בעקבות תגובת בני סכנין, הפועל חדרה צפויה לפתוח מחר (ראשון, 19:30, ספורט 5 לייב) מול עירוני קרית שמונה בגביע הטוטו במערך של שלושה בלמים. שגיב סולומון שחתם היום יהיה בסגל ואף עשוי לפתוח אם דיא לבאבידי לא יהיה כשיר בסופו של דבר. לוסיו יהיה זה שיפתח בחוד כשאליאל פרץ יהיה במרכז המגרש. עבור אורי גוטמן זה יהיה מבחן ראשון והוא יצטרך להסתדר ללא סיסה שינחת רק בשעות הערב מחר. אשרף רבאח חתם בתום תקופת מבחנים והוא צפוי לפתוח.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, וויסאם רבאח, חגי גולדנברג, מנשה זלקה, אשרף רבאח, ג'ורג' פוצ'יבה, אליאל פרץ, אילון אלימלך, דידייה קוגבניה, לוסיו.

שגיב סולומון הפועל חדרה. אתר רשמי הפועל חדרה, אתר רשמי
חתם ועשוי לפתוח. שגיב סולומון/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חדרה

עירוני קרית שמונה

המגן איאד אבו עביד בספק למשחק מחר מול הפועל חדרה במסגרת מחזור הפתיחה של בית א' בגביע הטוטו. אם המגן הימני לא יהיה כשיר, את העמדה יאייש יובל לוין הצעיר שעלה מקבוצת הנוער. שחקני הרכש הזרים ייכללו בהרכב של מסאי דגו, כאשר חוליית ההגנה נשארה זהה לזו של העונה שעברה ובקבוצה בונים על התיאום בין השחקנים. "נכון שנעשו שינויים, אבל יש כאן שלד שרץ עונה שנייה יחד", אמר אחד השחקנים. "צריך לזכות שהיינו רגע מלהיכנס לפלייאוף העליון ואז העונה הייתה נראית אחרת לגמרי. יש רוח חיובית העונה".

הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, איאד אבו עביד, מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, אורי מגבו, וובה בראון, סמואל בראון, איסמעיל ריאן, ג'יימס אדניי, ג'ון רואיס, קיליאן שרידן.

עוד בוואלה!

הפועל חדרה: הבלם ג'ונתן סיסה חתם לשלוש שנים, בני סכנין זועמת

לכתבה המלאה
איאד אבו עביד שחקנה של עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
חוליית ההגנה לא השתנתה. איאד אבו עביד/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully