וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: הבלם ג'ונתן סיסה חתם לשלוש שנים, בני סכנין זועמת

27.7.2019 / 19:20

הקבוצה של אורי גוטמן השלימה את מכסת הזרים שלה עם צירופו של הבלם בן ה-22 מקבוצת המילואים של מונאקו. קבוצת הלאומית טוענת כי השחקן היה אמור להגיע אליה ומתכוונת לפנות לייעוץ משפטי. גם שגיב סולומון ואשרף רבאח חתמו בחדרה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניב מעוז

בווידאו: הפועל חדרה פותחת עונה

הפועל חדרה השלימה היום (שבת) את רשימת הזרים שלה לעונה הקרובה, לאחר שהחתימה לשלוש שנים את הבלם ג'ונתן סיסה, השייך למונאקו הצרפתית ושיחק בקבוצת המילואים של המועדון. השחקן בן ה-22 מחוף השנהב, המתנשא לגובה של 1.92 מטרים, היה מבוקש בכמה קבוצות מהליגה השנייה בצרפת, וכדי להשלים את העסקה שלחה חדרה לפריס מטעמה את סוכן השחקנים שחר גרינברג, לאחר שמשפחת הבלם ביקשה לפגוש נציג של המועדון.

גרינברג כאמור טס הבוקר לפריס, לאחר שאתמול הוחלפו טיוטות החוזים בין הצדדים, ולאחר פגישה עם הבלם ומשפחתו, סיסה חתם על החוזה. הבלם יגיע לישראל רק מחר בערב ולא ישחק במשחק גביע הטוטו מול עירוני קרית שמונה. הוא מצטרף לדידייה קוגבניה שחתם לאחרונה ולאוסטין אג'ידה, ג'ורג' פוצ'יבה ולוסיו שממשיכים לעונה נוספת. חדרה לא תצרף זר שישי כדי לקבל את המענק הכספי.

היועץ המקצועי של הפועל חדרה, אורן גולן: "אני מאוד מרוצה מההחתמה הזו. סיסה הרשים מאוד את המאמן אורי גוטמן, וזו הייתה עסקה מאוד מורכבת. אנו מודים לשחר גרינברג שעזר לנו רבות, ועכשיו הבמה כולה של השחקנים. בנינו סגל טוב מאוד, אני משוכנע שתהיה לנו קבוצה לא פחות טובה מהשנה שעברה".

ג'ונתן סיסה שחקן הפועל חדרה החדש עם הסוכן שחר גרינברג. אתר רשמי הפועל חדרה, אתר רשמי
עסקה לא פשוטה. ג'ונתן סיסה עם שחר גרינברג/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חדרה

בבני סכנין הגיבו בכעס למהלך הזה של חדרה ושל גוטמן, שהיה עוזר מאמן במועדון, ומתכוונים לפנות לייעוץ משפטי בעניין. בהודעת המועדון נכתב: "ג'ונתן סיסה ליווה את בני סכנין במחנה האימונים שלה בבולגריה. עם סיום המחנה השחקן אמור היה לחזור למדינתו ולמחרת לטוס לישראל - לסכנין , אך אנשי סכנין נדהמו לגלות שהשחקן לא חזר לביתו והוא כבר שלושה ימים מתאמן עם חדרה בבולגריה. מסתבר שכבר מיום משחק האימון בינה לבין בני סכנין החליטו אנשי חדרה והמאמן שלהם לשבש את הקשר בין השחקן לבין בני סכנין, וכל פעם היה סוכנו של השחקן מקפיץ את דרישותיו עד שנוצרה סיטואצית התמחרות אשר במהלכה הצליחה חדרה לשבש באופן מוחלט את המשא ומתן בינו לבין סכנין, ולבסוף לצרף אותו אל שורותיה".

מהפועל חדרה נמסר: "ג'ונתן סיסה הוצע להפועל חדרה והקבוצה בתחילה סירבה לבחון אותו. בשלב מאוחר יותר, לאחר שהשחקן פגש את חדרה עם סכנין במשחק אימון, סוכנו שוב פנה אלינו ואמר כי הבלם מעוניין לשחק בחדרה בליגת העל. בשלב זה המאמן נתן אור ירוק לצרפו לאימונים, ומכאן הכול היסטוריה. הפועל חדרה פועלת בהוגנות ולא מנהלת מו"מ עם שחקנים תחת חוזה".

פרט לסיסה, חדרה הודיעה גם על צירופו של המגן שגיב סולומון, 24, שחתם בהפועל חדרה סוכנו אורן יחזקאל. סולומון, ששיחק בהפועל ניר רמת השרון, הרשים במחנה האימונים של חדרה ואמור להיכלל בסגל מול קרית שמונה. המגן אשרף רבאח בן ה-25 חתם אף הוא לאחר שנבחן בקבוצה וצפוי גם הוא לשחק בגביע הטוטו. רבאח הגיע ממכבי אחי נצרת.

(עדכון ראשון: 14:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully