וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ברצלונה ניצחה את ויסל קובה של אנדרס אינייסטה 0:2

הקשר הנפלא שיחק מחצית, כמו האקסים וייה וסאמפר, קרלס פרס המחליף כבש את צמד השערים. גריזמן פתח, מסי לא נכלל בסגל. מנצ'סטר סיטי גברה 1:3 על יוקוהמה, דורטמונד הביסה את אודינזה 1:4

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

בווידאו: אנטואן גריזמן מוצג בברצלונה

הכדורגל העולמי זימן לנו היום (שבת) מספר משחקי הכנה מסקרנים, כשבראשון שבהם גברה ברצלונה 0:2 על ויסל קובה של אנדרס אינייסטה ודויד וייה. מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 את יוקוהמה מרינוס, ולאחר מכן אינטר ניצחה 5:6 את פריס סן ז'רמן בתום דו קרב פנדלים ו-1:1 ב-90 דקות.

שחקן ויסל קובה אנדרס אינייסטה מול שחקן ברצלונה נלסון סמדו. AP
פגישת מחזור. אינייסטה מול סמדו/AP

ויסל קובה - ברצלונה 2:0

ממש לפני שריקת הפתיחה, הודיעה ברצלונה על שיתוף פעולה בין המועדונים, בעוד הקבוצה היפנית הכריזה חגיגית כי החתימה שחקן רביעי בעל עבר בקבוצת הפאר הקטלאנית - תומאס ורמאלן, שהצטרף לאנדרס אינייסטה, דויד וייה וסרג'י סאמפר. הבלם הבלגי הוותיק עדיין לא לקח חלק בהתמודדות, אבל השלושה האחרים דווקא כן פתחו, והוחלפו במחצית.

ארנסטו ואלוורדה העלה הרכב ובו מספר שחקנים בכירים - מארק אנדרה טר סטגן, ג'ורדי אלבה, איבן רקיטיץ', סרג'יו בוסקטס ואנטואן גריזמן, בעוד ליאונל מסי ולואיס סוארס לא התלבשו. קרלס פרס הצעיר שנכנס במחצית היו אמון על צמד השערים - בדקה ה-59 אחרי בישול יפה של מלקום, ובדקה ה-86, עם בעיטה לקורה ופנימה.

שחקן ברצלונה קרלס פרס. AP
גיבור המשחק. קרלס פרס/AP

יוקוהמה מרינוס - מנצ'סטר סיטי 3:1

אלופת אנגליה חתמה את המסע שלה באסיה עם ניצחון על סגנית מוליכת הליגה הסינית. קווין דה בראונה הטעה יפה שחקן מקומי ובעט פנימה בשמאל בדקה ה-18, ובדקה ה-40 שלח כדור עומק נהדר לראחים סטרלינג שהחזיר את היתרון אחרי שקייטה אנדו השווה זמנית בדקה ה-23. לוקאס נמצ'ה המחליף דחק מקרוב בדקה האחרונה וקבע את תוצאת המשחק. כעת יחזרו פפ גווארדיולה ושחקניו לאנגליה, ובראשון הבא יפגשו את אלופת אירופה ליברפול במשחק מגן הקהילה המסורתי.

קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי כובש מול יוקהומה. רויטרס
מוכן לליברפול. קווין דה בראונה כובש מול יוקוהמה/רויטרס

פריס סן ז'רמן - אינטר 1:1 (6:5 בדו קרב פנדלים)

שער של סמואלה לונגו בן ה-27 בדקה ה-94 עבור אינטר שלח את המשחק הזה לדו קרב פנדלים. תילו קהרר כבש את השער הראשון במשחק עם נגיחה למשקוף ופנימה בדקה ה-41 אחרי הגבהה של פאבלו סראביה. שתי הקבוצות כמובן ביצעו המון שינויים וחילופים במהלך המשחק ואחד השחקנים שנכנסו באינטר הוא דייגו גודין, שהגיע בקיץ מאתלטיקו מדריד ורשם הופעה בכורה לא רשמית אצל הנראזורי.

ששת הפנדלים הראשונים היו מוצלחים ואז עדיל אושיש החמיץ וסידר לאינטר יתרון, אבל אנטוניו קנדרבה החמיץ את הפנדל החמישית שלה והדו קרב נמשך לעוד שתי בעיטות. ארתור זאגרה החמיץ את הבעיטה השביעית ואפשר לז'ואאו מריו לבעוט כדי להכריע את המשחק, והוא בעט פנימה וקבע 5:6 בדו קרב הפנדלים.

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן. GettyImages
אמבפה בפעולה/GettyImages

בורודיה דורטמונד - אודינזה 1:4

ניצחון משכנע לשוורצגלאבן, שבוע לפני הסופרקאפ נגד באיירן מינכן. החבורה של לוסיאן פאבר סגרה את הסיפור כבר במחצית הראשונה עם רביעייה מוחצת מרגלי תורגן הזאר (6), מריו גצה (19 בפנדל), יוליאן וייגל (28) ויוליאן ברנדט (44). רולאנדו מנדרגורה רק צימק בדקה ה-66.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully