וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן פטרסקו כינה את יונתן כהן "ניימאר הישראלי", בקלוז' מרוצים

הרומנים שמחו אחרי ה-0:1 נגד מכבי תל אביב: "המטרה שלנו הייתה לשמור על שער נקי". בתקשורת לעגו למאמן הצהובים: "לאיביץ' יש תירוצים"

צילום: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

בקלוז' היו מרוצים מאוד מהניצחון אתמול (רביעי) מול מכבי תל אביב. אמנם ה-0:1 לא מבטיח לרומנים שום דבר לקראת הגומלין בנתניה ביום שלישי הקרוב, אבל השער של בילל עומרני בדקה ה-22 ושער נקי השאירו אותם אופטימיים מאוד במסעם במוקדמות ליגת האלופות.

"אנחנו שמחים מאוד שניצחנו", אמר אנדריי בורקה אחרי המשחק, "הדבר הכי חשוב מבחינתנו היה לא לספוג שער. אנחנו צריכים לבנות על זה ולקבל ביטחון לקראת משחק הליגה הקשה שיש לנו מול דינמו בוקרשט בשבת ואז לחשוב על הגומלין. אנחנו מתקנים דברים ואפשר לראות שאנחנו מתקדמים. התחלתי את המשחק במחשבה שאסור לנו לספוג שער. במחצית דיברנו בינינו רק על איך נשמור על שער נקי כי זה היה חשוב מאוד בשבילנו. זה לא יהיה קל. אנחנו הפסדנו באסטנה ואז הגענו הביתה ונתנו את החיים שלנו בגומלין וזה גם מה שמכבי תל אביב תעשה. הם ינסו להפוך את התוצאה".

מאמן קלוז' דן פטרסקו התרשם מאוד מהיכולת של יונתן כהן ומשום מה טען בראיון אחרי המשחק שהוא מכונה "ניימאר של ישראל". על המשחק עצמו הוסיף מגן העבר: "לא אהבתי שהתגוננו בסיום, אבל אם היו אומרים לי לפני המשחק שננצח 0:1 הייתי אומר שזו תוצאה טובה מאוד".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הפסידה 1:0 לקלוז' במשחק הראשון
ולאדן איביץ': "קלוז' לא הפתיעה אותי בשום דבר שעשתה"

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
ניימאר הישראלי? יונתן כהן/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

באתר "prosport" הנפוץ טענו אחרי המשחק שוולאדן איביץ' "מצא תירוץ" כשדיבר על ההבדל בין שתי הקבוצות מבחינת כושר משחק בשל העובדה שקלוז' כבר שיחקה מספר משחקים רשמיים בעוד עבור מכבי תל אביב זה היה המשחק השני אחרי אלוף האלופים מול בני יהודה בשבת.

איוליו מורשאן, נשיא קלוז' לשעבר, אמר: "הייתה הופעה טובה מאוד של הקבוצה, דן פטרסקו הכין את השחקנים בצורה נכונה. ההגנה הייתה טובה ונראה שתוקנו הליקויים שהיו שם. התוצאה היא בסדר, חבל שלא הצליחו לכבוש את השער השני, אבל בכל מקרה זה טוב לצאת למשחק החוץ אחרי ששמרה על שער נקי בבית. יהיה קשה, אבל אני חושב שקלוז' תעלה. למכבי יש שחקנים איכותיים שהראו דברים יפים, אבל זו לא רמה שקלוז' לא יכולה להתמודד איתה. אסטנה לא הייתה קרובה בכלל לקלוז', מכבי טובה מאסטנה, אבל לא יותר טובה מקלוז'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully