וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק השלום": רונאלדיניו, ריבאלדו וקאקה עשויים להגיע לישראל

משחק הראווה יתקיים בחיפה באוקטובר הקרוב בהשתתפות כוכבי העבר הישראלים שישחקו מול כוכבי עבר ברזילאים, ביניהם עשויים להיות גם רוברטו קרלוס וקאפו

היום (ד' 24.7.19) נחתם החוזה בין חברת mtr7 ובין נציגי עיריית חיפה ומנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה אור שחף, ובו סוכם כי משחק השלום ייערך באצטדיון החדש בחיפה בתאריך 29.10.19. משחק הראווה יתקיים בין כוכבי העבר של נבחרת ברזיל לבין כוכבי העבר הישראלים כאשר רונאלדיניו, רוברטו קרלוס, ריבאלדו וקאקה עשויים להגיע ולהשתתף במשחק.

האירוע צפוי למשוך רבבות צופים, וישודר ככל הנראה באחד מערוצי הטלוויזיה הגדולים בדרום אמריקה וכן בישראל. "משחק השלום הוא הזדמנות יוצאת מן הכלל לעיר חיפה מבחינה תיירותיות ובינלאומית", אמר ע"וד דוד עציוני סגן ראש עריית חיפה. "כוכבי העבר שכולנו גדלנו עליהם מברזיל ומישראל יגיעו לשחק לנגד עינינו באצטדיון המפואר ביותר בארץ שהחברה הכלכלית לחיפה ניהלה את הקמתו. זו הזדמנות להיחשף לעיניי קהל צופים רב ברחבי העולם, שיראה בטלוויזיה את ההתקדמות שחיפה עשתה בתחום תשתיות הספורט. זאת לצד המסר שייצא מהעיר - ידידות, אחווה וחיבור בין עמים באמצעות הכדורגל. אני מודה לראש העירייה, עינת קליש רותם, על שנתנה את ברכת הדרך לקיום האירוע וכן לחברה הכלכלית שלקחה על עצמה את הפקת האירוע בשיתוף כל גורמי העירייה שנרתמו למשימה החשובה".

עוד בנושא:
משה חוגג ל-CNN: "אם האוהדים ייצאו למלחמה, הם יפסידו"
הפועל כפר סבא: החלוץ ריקרד ורנש חתם לשנתיים

קאקא חוגג במדי מילאן. GettyImages
יכול להיות שנראה אותו חוגג בחיפה. קאקא/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully