וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: הרכז אייזיאה קאזינס חתם לעונה אחת

24.7.2019 / 14:07

הגארד האמריקאי שיתף פעולה עם טיישון תומאס במכללה, ושיחק בליגת הפיתוח בשלוש העונות האחרונות. "ייתן לנו את האקסטרה קשיחות שאנחנו רוצים לראות מהקבוצה השנה"

one

הרכז האמריקני אייזיאה קאזינס מצטרף להפועל "בנק יהב" ירושלים וילבש את המדים האדומים בשנה הקרובה. קאזינס בן ה-25 (1.93), בוגר מכללת אוקלהומה (בה שיתף פעולה עם טיישון תומאס), מגיע לבירה בתום שלוש עונות בליגת הפיתוח של ה-NBA.

את דרכו בג'י ליג החל קאזינס בקיץ 2016 לאחר שנבחר במקום ה-59 בדראפט ע"י סקרמנטו קינגס ועבר לקבוצת הבת שלה. בשנתיים האחרונות שיחק קאזינס בקבוצת הבת של יוטה ג'אז. בשלוש עונותיו בליגת הפיתוח רשם קאזינס ממוצעים של 15.2 נקודות, 4.6 ריבאונדים, 4.6 אסיסטים ו-1.4 חטיפות למשחק ב-125 הופעות.

עוד בנושא:
מירי רגב: "חשוב לנצח במשימה נגד המנהלת ומכבי תל אביב"
ירוויח כמעט פי 3 מאשר בחולון: קורי וולדן חתם בפרטיזן בלגרד
המתווה המסתמן לחוקי הליגה: בין שלושה לחמישה זרים

טיישון תומאס שחקן הפועל ירושלים לפני סולימאן בריימו שחקן הפועל אילת. דני מרון
שיתפו פעולה במכללה. טיישון תומאס/דני מרון

"אייזיאה הוא רכז קלאסי מהסוג שחיפשנו לקו האחורי", אמר עודד קשט. "יש לו יכולת שליטה בקצב וראיית משחק מצוינת. הוא מפעיל את השחקנים האחרים בשילוב יכולת למצוא את הטבעת גם בעצמו. הוא שומר נהדר על מגוון עמדות שייתן לנו את האקסטרה קשיחות שאנחנו רוצים לראות מהקבוצה השנה ואני שמח מאוד שהוא מצטרף לפאזל שנבנה כאן"

"אני מאושר על ההזדמנות להצטרף למועדון", אמר הרכז, "שמעתי הרבה דברים טובים מטיישון תומאס וג'יימס פלדין על המועדון והמאמן ובייחוד על הקהל, וזה שכנע אותי שזה המקום הטוב ביותר עבורי להיות בו. יש לנו מטרות גדולות לעונה הקרובה ואנחנו ניפגש בקרוב בירושלים לעבוד קשה ולהשיג אותן"

בנוסף, במועדון מרוצים מקצב מכירת המנויים ומצביעים על גידול של כ 15% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. נכון לעכשיו מעל 5,200 מנויים הבטיחו את מקומם בארנה לעונה הבאה ובקבוצה מצפים כי העונה יישבר שיא המנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully