וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב: "חשוב לנצח במשימה נגד המנהלת ומכבי תל אביב"

שרת הספורט עקצה בביקור הממלכתי של העתודה בבית ראש הממשלה: "נפעל להביא כמה שיותר ישראלים למגרש", ולאחר מכן הבהירה: "הדברים נאמרו בהומור". בנימין נתניהו: "ישראל הפכה להיות מעצמת כדורסל בזכותכם"

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

שחקני נבחרת העתודה זכו היום (רביעי) לביקור ממלכתי במיוחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרת התרבות והספורט מירי רגב. אחרי הזכייה השנייה ברציפות באליפות אירופה לעתודה, השחקנים קיבלו את הכבוד המגיע להם מראש הממשלה שאמר: "יש לכם רוח לחימה אמיתית ותוצאות מדהימות. לזכות באליפות הזו שנתיים ברציפות זה הישג מדהים".

ראש הממשלה הוסיף: "ישראל היא מעצמת הייטק, מעצמת סייבר, מעצמת ג'ודו ועכשיו אנחנו רוצים להיות גם מעצמת כדורסל. הבאתם כבוד למדינה. זה הישג אדיר. הבאתם כבוד למדינת ישראל ואתם ממלאים אותנו בגאווה".


אריאל בית הלחמי: "מאוד שמחים להיות פה. מודים על הכבוד הרב והזמן שאתה מקדיש לנו. האולמות היו תמיד מלאים וזה גרם לנו לרצות לנצח למען מדינת ישראל. הנבחרת עשתה פה דבר מדהים, אנחנו גאים להיות ישראלים ומרגישים מבורכים. זה הזמן להגיד תודה לכל מי שתמך בנו".

מירי רגב הכריזה: "הנבחרת שלנו עשתה הישג מדהים. צריך להודות לבית הלחמי וכמובן גם לפיני גרשון. אנחנו נמצאים כרגע במהלך כדי לתרום לכך שישחקו כמה שיותר שחקנים תוצרת כחול לבן. קבוצות שישלבו יותר ישראלים יקבלו תמריץ כספי. הכי חשוב לנצח במשימה שלנו מול המנהלת ומול מכבי תל אביב, להביא כמה שיותר ישראלים למגרש".

לאחר מכן הוציא משרד הספורט הבהרה בה נכתב: "שרת התרבות מבקשת להבהיר כי דבריה נאמרו בהומור והשרה מבקשת להביע הערכה לפועלם של אנשי הנהלת מכבי תל אביב, לשחקניה ולהישגיה של הקבוצה שהעמידה את הכדורסל הישראלי על המפה".

ים מדר אריאל בית הלחמי נבחרת העתודה עם מירי רגב בנימין נתניהו. רוני כנפו
שחקני העתודה בביקור הממלכתי/רוני כנפו
ים מדר אריאל בית הלחמי נבחרת העתודה עם מירי רגב בנימין נתניהו. רוני כנפו
ים מדר במרכז/רוני כנפו
שחקני נבחרת העתודה עם בנימין נתניהו. רוני כנפו
שחקני נבחרת העתודה עם בנימין נתניהו/רוני כנפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully