וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "קלוז' קבוצה איכותית". דיווח: דור פרץ מועמד ללוקומוטיב מוסקבה

מאמן מכבי תל אביב מוכן למשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות (ד', 21:00, ספורט1). שכטר: "מפגש בין שתי קבוצות שוות ברמתן, נצטרך להיות מרוכזים". הקשר האחורי מועמד לקבוצה הרוסית. צוקודאן ייעדר

צילום ועריכה: קובי אליהו

עדכון ראשון: 14:07

מכבי תל אביב ערכה הערב (שלישי) את האימון המסכם שלה באצטדיון קונסטנטין רדולסקו, בו ייערך המשחק מול קלוז' הרומנית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות (ד', 21:00, ספ' 5). עוד לפני המשחק, בתקשורת הרוסית נטען כי דור פרץ, אחד ממצטייני האליפות של הצהובים, נמצא על הכוונת של לוקומוטיב מוסקבה. על פי "ספורט אקספרס", המאמן הוותיק יורי סיומין מעוניין בקשר האחורי והקבוצה מוכנה לשלם 4 מיליון יורו. מכבי תל אביב לקחה בחשבון אפשרות שפרץ יעזוב במהלך הקיץ, ואם תגיע הצעה בסדר גודל כזה, היא לא תסרב לה.

הצהובים הגיעו לרומניה ללא הקפטן שרן ייני, כשגם אנריק סבוריט ועומר אצילי פצועים וחסרים לאיביץ', שכמובן לא יכול לבנות עדיין על אייל גולסה ואורוש ניקוליץ' הנעדרים תקופה ארוכה. המאמן תרגל במהלך השבוע גם מערך של שלושה בלמים, ומתלבט בין אופיר דוידזאדה למתן בלטקסה בעמדת המגן השמאלי.

הרכב משוער: אנדראס יאניוטיס, מאור קנדיל, שחר פיבן, ז'איר אמאדור, מתן בלטקסה (אופיר דוידזאדה), דן גלזר, דור פרץ, אבי ריקן, דור מיכה, אלירן עטר, צ'יקו אופואדו.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
איביץ' מדבר/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

המאמן ולאדן איביץ' אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה חזקה שכבר שיחקה מספר משחקים העונה. אנחנו מתכוננים למשחק, רוצים תוצאה טובה ותוצאה טובה זה ניצחון".

כשנשאל לגבי קלוז' אמר הסרבי: "התפקיד שלי הוא לראות את המשחקים ולהתכונן למשחק הבא ולא רק את המשחק האחרון אלא גם את 3-4 המשחקים הקודמים. מדובר בקבוצה איכותית שיודעת מה היא רוצה מעצמה, אבל מחר נראה מה יקרה במשחק".

איביץ' התייחס לעובדה שמכבי תל אביב תקיים את המשחק הראשון שלו בחוץ ואמר: "לפעמים זה יתרון ולפעמים לא. זה תלוי במצב. אין לי העדפה. הפילוסופיה שלנו היא היא להתכונן לכל משחק ולא משנה היכן הוא. אנחנו קבוצה שנמצאת כבר שנה ביחד ויש לנו את אותה המטרה בכל משחק". איביץ' התייחס לדברים שאמר מאמן קלוז' פטרסקו, לפיו מחכה לקבוצתו משחק מול נבחרת ישראל: "זה נכון שיש לנו הרבה שחקנים בנבחרת ישראל. יש לנו שחקנים מצויינים, יש לנו הרבה שחקני נבחרת והמטרה היא לשפר את הנתון הזה תמיד".

איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
שכטר במסיבת העיתונאים/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

איתי שכטר הוסיף: "אנחנו יודעים שקלוז' קבוצה חזקה מאוד ואלופת רומניה. היא קבוצה מסודרת ומאורגנת, יש לה שחקנים עם ניסיון וחלק קדמי מסוכן. נצטרך לבוא מוכנים מאוד למשחק. ראינו את שני המשחקים של קלוז', אנחנו יודעים שהיא קבוצה ביתית וחזקה. נבוא מוכנים כדי לעשות את התוצאה הכי טובה ולהעביר את ההכרעה אלינו הביתה. בהתמודדויות האלה אין יתרון אם אתה משחק משחק ראשון בבית או בחוץ. לפעמים אתה משיג תוצאה טובה בחוץ ולפעמים בבית.

"זו התמודדות בין שתי קבוצות שוות ובכל רגע נתון אפשר לשלם ביוקר על טעויות. נעשה הכול כדי לבוא מוכנים בשני המשחקים. יש להם כמה שחקנים מסוכנים מאוד בחלק הקדמי, יש להם קישור עם הרבה ניסיון. קלוז' קבוצה חזקה יותר משחקן זה או אחר".

אם מכבי תל אביב תודח מול קלוז', היריבה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית תהיה סודובה, שהביסה 0:5 בחוץ את טרה פנה מסן מרינו ללא בעיות מיוחדות. טוסיין ריקטס, אקס הפועל חיפה, כבש את השער החמישי.

בקבוצה הרומנית דאגו לשדר בימים האחרונים שוב ושוב שהם מגיעים כאנדרדוג, למפגש נגד קבוצה עשירה ומנוסה יותר. היום גם המנהל המקצועי בוגדן מארה הצטרף למקהלה: "מכבי תל אביב זכתה באליפות ישראל בפער ענק ויש לה תקציב גדול, אבל זו ליגת האלופות וכדי להגיע רחוק, צריך לעבור קבוצות כאלה. אני מכיר היטב את הכדורגל הישראלי, אני מכיר את התקציבים, אי אפשר להשוות בינינו לבינם, מכבי פייבוריטית".

גאורגה צוקודאן שעבר פרוצדורה רפואית בגלל חשש לבעיה בלבו, נרשם למשחקים נגד מכבי תל אביב, אבל צפוי לקבל דקות רק במשחק הגומלין. בילל עומרני נח במשחק הליגה בסוף השבוע ואמור לחזור להרכב. אובידיו הובאן הוותיק נגרע מהסגל לצמד המשחקים ויצפה ביריבה הוותיקה שלו מהיציע.

מאמן קלוז' ושחקן העבר דן פטרסקו דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק והתייחס לשאלה האם גאורגה צוקודאן יהיה כשיר: "הוא לא התאמן עם הקבוצה, איך הוא ישחק בדיוק? זו בדיחה. אם הוא לא התאמן בכלל, איך הוא ישחק? לרוע המזל, אין שום סיכוי שזה יקרה. הוא מתאמן כרגע רק בחדר הכושר".

על המשחק עצמו אמר פטרסקו: "אם נצליח לשמור על שער נקי במשחק הראשון, אז יש לנו סיכוי. הדבר הכי חשוב הוא לא לספוג. יש לנו יתרון ששיחקנו כבר משחקים רשמיים ומכבי תל אביב עדיין לא. אני תמיד מעדיף שהמשחק הראשון בחוץ והשני בבית. חבל לי מאוד שלא יהיה VAR במשחק מחר, הגיע הזמן שיהיה שימוש בו גם בליגה וגם בליגת האלופות".

הרכב משוער: גיידריוס ארלאוסקיס, מתאו סושיץ', פאולו ויניסיוס, אנדריי בורקה, קאמורה, דמיאן ג'וקוביץ', מיחאי בורדיאנו (יעקובה סילה), עמנואל קוליו, צ'יפריאן דאק, אלכסנדרו פאון (מריו רונדון), בילל עומרני.

עוד בוואלה!

ההתעניינות באמאדור גוברת, מכבי תל אביב נערכת לאפשרות שיימכר

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב באימון/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב
אנדראס יאניוטיס שוער מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
המבחן האמיתי הראשון שלו. יאניוטיס/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב
ניק בלקמן שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
בלקמן/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
איביץ' באימון/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב
רוסלן ברסקי שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
רוסלן ברסקי/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב
אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב באימון/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב
מאמן קלוז' דן פטרסקו. GettyImages
מחזיר את עומרני להרכב. פטרסקו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully