וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן מגיב לסערת גארת' בייל: "אני לא זלזלתי בו"

מאמן ריאל מדריד ניסה להרגיע: "הספרדית שלי לא מושלמת, אולי לא הבינו אותי. למה הוא לא שיחק נגד באיירן מינכן? הוא לא רצה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ההעברות הבולטות בקיץ

יומיים אחרי שדבריו כלפי גארת' בייל גרמו לסערה אדירה, מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן, הבהיר היום (שלישי) שלא הייתה לו שום כוונה לזלזל או להעליב את הכוכב הוולשי. כזכור, המאמן הצרפתי דיבר אחרי משחק הידידות בין ריאל מדריד לבאיירן מינכן, ואמר בראיון אחרי המשחק ש"בייל קרוב לעזיבה, מקווים שהוא יעזוב כמה שיותר מוקדם". בכלי התקשורת זידאן ספג ביקורת על כך שהוא אמר את הדברים בצורה מזלזלת, והיום זיזו הרגיש צורך להסביר את עצמו.

"אני לא מזלזל באף אחד, בטח שלא בשחקן ואתם יכולים להיות בטוחים שאני לא מזלזל בשחקנים שלי", פתח ואמר זידאן. "הספרדית שלי לא מושלמת, אולי בגלל זה הבנתם אותי לא נכון. גארת' בייל רוצה לעזוב, המועדון רוצה לעזור לו לעזוב - זה ידוע לכולם. הוא החליט שלא לשחק נגד באיירן מינכן, וכיבדתי את ההחלטה. הוא שחקן של ריאל מדריד כרגע, הוא מתאמן באופן רגיל ואנחנו נראה מה יקרה בהמשך. אין לי שום בעיה איתו, אני מרגיש איתו בנוח ואני מחשיב אותו כשחקן בסגל שלי בדיוק כמו כל שאר השחקנים".

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. GettyImages
"אין לי שום בעיה עם גארת' בייל". זינדין זידאן/GettyImages

רשת ESPN דיווחה אתמול על האפשרות שבייל יעבור לסין, ואף טענה שהבלאנקוס שוקלים לשחררו ללא תמורה על מנת להתיר את חוזהו. "הם מוכנים לוותר על שלוש השנים שנותרו בחוזה כמוצא אחרון, כי אף קבוצה אירופית עדיין לא הגישה עליו הצעה", נכתב. שתיים מהקבוצות הסיניות שהוזכרו כמועמדות לקלוט את הוולשי הן ג'יאנגסו סונינג ובייג'ינג גוואן, שמוכנות להעניק לו חוזה משופר מזה שהיה לו במדריד (כמיליון יורו לשבוע, לעומת 17 מיליון דולר לעונה), מה שיאפשר לריאל מדריד לחסוך כ-100 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות. ג'יאנגסו, אגב, כבר החלה לעקוב אחר השחקן באינסטגרם, וכעת הוא בסך הכל הנעקב ה-34 שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully