וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מחמאות לעמית ביטון ומרואן קבהא, אלו חוזר למנודים

22.7.2019 / 8:31

בבאר שבע מרוצים מהאופי, גם לויטה קיבל שבחים. המגן שלא חתם במכבי תל אביב מחפש קבוצה חדשה, שיר צדק נכנס כמחליף וכעס

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- בבאר שבע שיבחו את שחקנים על רוח הלחימה: "יצאתם גברים"

- עמית ביטון, מרואן קבהא ואוהד לויטה זכו למירב המחמאות

- שיר צדק זעם אחרי שנכנס בדקה ה-90: "כואב שזה היחס שנותנים לו"

- דור אלו יחזור להתאמן עם המנודים עד שימצא קבוצה חדשה

seperator

1. השחקנים כבר מפנימים את המסר של בכר

אחרי הניצחון 0:1 אמש (ראשון) על מכבי חיפה, התרכזו שחקני הפועל באר שבע במעגל קרוב לדגל הקרן, ואחד מאנשי הצוות אמר את מה שכולם חשבו: "יצאתם גברים, תהיו גאים בעצמכם". זה היה בעיקר ניצחון של אופי. ברק בכר רוצה כדורגל איכותי, אבל במסיבת העיתונאים החגיגית לפתיחת העונה הוא סימן את המפתח האמיתי מבחינתו - נחישות ורעב. בכר לא יכול להיות מרוצה מהיכולת, אך משני הפרמטרים הללו הוא יכול להיות מרוצה ועוד איך. בתשעה שחקנים הקבוצה שלו הצליחה לשמור על יתרון ולהעפיל לחצי גמר גביע הטוטו, ובמועדון שיבחו את כלל השחקנים ובייחוד את עמית ביטון ומרואן קבהא שרשמו משחק מצויין.

גם אוהד לויטה זכה למחמאות על ההצלה בדקת הסיום של המשחק. בסיום החמיא בכר גם לדוד קלטינס והסביר שהוא חשוב מאוד לקבוצה למרות שהוא עדיין לא בכושר שיא. "אני לא מפחד מציפיות", אמר קלטינס בסיום. "הגיע הזמן שאעשה את קפיצת המדרגה. עברתי קיץ מורכב וברק רוצה להכניס אותי בהדרגה לעניינים. אני חושב שזה הכי נכון".

עוד בנושא

באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי חיפה ועלתה לחצי גמר גביע הטוטו
ברק בכר: "בתקופות כאלה נדרשת 'הגבריות'". מחמאות לדוד קלטינס
ברקת: "אם נחזור לערכים של הפועל באר שבע, נחזור לקחת תארים"

עוד בוואלה!

גביע הטוטו: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי חיפה ועלתה לחצי הגמר

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם ניב זריהן. יוסי ציפקיס
קשיחות ואופי כבר יש. שחקני באר שבע חוגגים/יוסי ציפקיס

2. שחקן בבאר שבע: "כואב שזה היחס שנותנים לשיר צדק"

בבאר שבע עסקו בסיום גם בדברים פחות נעימים. שיר צדק נכנס בדקה ה-90, ושחקנים בקבוצה העידו שהיה ניכר עליו שהוא חש מושפל. צדק כידוע לא מתאמן כלל עם הקבוצה, אבל בכל זאת הוזמן לסגל ונכנס שניות לפני שריקת הסיום. "כואב לנו שזה היחס לשיר", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "ברור לכולם ששחקן במעמדו מעדיף לשבת כל המשחק על הספסל או ביציע ולא להיכנס כמחליף בדקה ה-90. בכלל כל הסיטואציה הייתה הזויה. שחקן שלא מתאמן עם הקבוצה מוזמן לסגל - זה לא משהו שאנחנו מכירים".

צדק נראה עצבני בסיום ומיהר לרדת לחדר ההלבשה. במהלך החימום שערך זכה צדק לקריאות עידוד מהקהל שהגיע מבאר שבע, שחלקו רוצה לראות את צדק חוזר לעניינים אחרי עזיבת חאתם עבד אלחמיד, מה שנראה כמו תרחיש כמעט בלתי אפשרי כעת. צדק יעזוב ככל הנראה להפועל תל אביב או לקבוצה באירופה, בתנאי שתנאי השכר שלו לא ייפגעו - מה שאומר שבאר שבע תצטרך להשלים את שכרו.

שיר צדק על ספסל הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
"הזייה". שיר צדק על הספסל עם ברק בכר/יוסי ציפקיס

3. דור אלו חוזר להתאמן עם המנודים

דור אלו שכבר צולם במדי מכבי תל אביב יחזור להתאמן עם קבוצת המנודים של באר שבע. המגן שבסופו של דבר לא חתם בשורות האלופה שוחח עם אנשי באר שבע וצפוי לחזור לאימונים ביחד עם צדק ועמרן אלקרינאוי. אלו עדיין מחפש קבוצה וזוכה להתעניינות מכמה קבוצות בישראל, אולם סוכניו מחפשים לו במקביל קבוצה בחו"ל. מי שככל הנראה יעזוב בימים הקרובים הוא חן עזרא, שמבוקש על ידי אומוניה ניקוסיה וצפוי לחתום בקבוצה מקפריסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully