וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "בתקופות כאלה נדרשת 'הגבריות'". מרקו בלבול: "לא יודע אם היה פנדל"

21.7.2019 / 23:01

מאמן הפועל באר שבע החמיא לקלטינס לאחר הניצחון ב-9 שחקנים: "עשה יופי של בכורה". השחקן: "עברתי קיץ מורכב מבחינה רגשית". מאמן מכבי חיפה: "מאכזב להפסיד בבית"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר המשחק

הפועל באר שבע עלתה הערב (ראשון) לחצי גמר גביע הטוטו, לאחר שהחזיקה מעמד בתשעה שחקנים מול מכבי חיפה וניצחה אותה בחוץ 0:1 במפגש האירופיות. שתי הקבוצות הופיעו בהרכבים משניים לאור העובדה כי ביום חמישי מצפה להן משחק בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, אבל פנדל של ניב זריהן (19) העניק לאורחת את הניצחון והירוקים לא הצליחו לכבוש לעיני הקהל הביתי למרות ההרחקות של גל לוי (56) ותומר יוספי (62).

עוד בנושא:
צומצמו היריבות: באר שבע עשויה לפגוש את רפאלוב ותורג'מן, מה מחכה למכבי חיפה אם תעלה?
סאן מנחם נקנס וחזר לאימוני מכבי חיפה: "טעיתי, לא רוצה לפגוע בקבוצה"
לפני הביקור בטרנר: קייראט ביצעה מהפך גדול וכבשה חמישייה מול המוליכה
רוטנשטיינר והרצוג מסייעים לחאתם עבד אלחמיד בהשגת אשרת העבודה בסקוטלנד

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
מרוצה מכולם. ברק בכר/יוסי ציפקיס

ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע, אמר בסיום: "קשה לשחק בתנאים כאלה, זה כמובן היה לשתי הקבוצות, החום והלחות. היו שחקנים בשתי הקבוצות שלא רגילים לשחק אחד עם השני, וזו תחילת עונה. בתקופות כאלה אתה רוצה לדרוש את הבסיס, המחויבות, 'הגבריות' של השחקנים. לא היה פשוט לשחק חצי שעה 9 מול 11, אבל ראינו הרבה דברים טובים ויש בסיס טוב. כשנשחק 11 מול 11 נצטרך גם להראות יותר כדורגל, אבל זו כבר העבודה שלי. אני מרוצה מכולם, גם מהמחליפים שעשו מאמץ. קלטינס עשה יופי של משחק בבכורה שלו. הוא הגיע קצת פחות בכושר ורצינו לתת לו את הזמן להיכנס לעניינים. אני מקווה שזה יעניק לו יותר ביטחון כי אנחנו צריכים אותו".

דוד קלטינס עצמו אמר: "ברק צודק. עברתי קיץ די ארוך וקצת מורכב מבחינה רגשית עם המעבר הזה. הגעתי לא בשיא הכושר, לקבוצה שכבר הייתה שבועיים באימונים. זה לא היה קל. ברק אמר לי שיכניס אותי לאט לאט לעניינים, ואני חושב שזה היה הדבר הכי נכון לעשות. מהרגע הראשון עושים פה הכול כדי שארגיש בבית, גם חברתית, ואני מרגיש ממש חלק מהקבוצה הזאת. היום הוכחנו שיש כאן קבוצה של גברים והפנים קדימה להמשך העונה".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
חסרה חדות. מרקו בלבול/יוסי ציפקיס

מרקו בלבול, מאמן מכבי חיפה: "מאכזב להפסיד, בטח בבית. פתחנו את המשחק לא טוב, חזרנו לקראת סוף המחצית הראשונה חזרנו לעניינים והקצב היה יותר טוב. ספגנו שער שאני לא יודע אם היה פנדל או לא היה פנדל. במחצית השנייה פתחנו מצוין והגענו לשניים-שלושה מצבים, אחרי ההרחקות השוער שלהם לקח כמה כדורים, אבל חסרה לנו חדות בפעולה האחרונה ולצערי הפסדנו את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully