וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני טרנר: קייראט ביצעה מהפך גדול וכבשה חמישייה מול המוליכה

הקבוצה הקזחית שתתארח אצל הפועל באר שבע ביום חמישי, הפכה פיגור 2:0 מול טובול לניצחון 3:5 וצימקה את הפער ממנה לנקודה. מרטון אפל כבש צמד

בווידאו: ברק בכר לאחר עלייתה של הפועל באר שבע לסיבוב השני

ארבעה ימים לפני שהיא מגיעה לטרנר כדי להתארח אצל הפועל באר שבע במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, קייראט אלמטי השיגה היום (ראשון) ניצחון חוץ יקר 3:5 על טובול, מוליכת הליגה הקזחית. יריבת באר שבע כבר פיגרה 2:0 בדקה ה-45, אבל ביצעה מהפך מרשים וצימקה את הפער ממובילת הטבלה לנקודה אחת בלבד. טובול עם 39 נקודות, אסטנה עם 38 וקייראט כעת גם עם 38 במקום השלישי, אבל עם משחק יותר.

המאמן אלכסיי שפילבסקי ביצע חמישה שינויים בהרכב והוריד בין היתר את מלך השערים האוקראיני אדרינסולה אסאולה. טובול שהודחה בחמישי מהליגה האירופית כבשה פעמיים בדקות 14 ו-31, אבל ירקבולאן סיידאחמט צימק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ושינה את המומנטום. מרטון אפל ההונגרי, שהיה מועמד להפועל באר שבע לפני שנתיים, השלים את המהפך בדקות 74 ו-79 והעלה את מאזנו ל-10 שערים. אסאולה נכנס כמחליף וכבש את ה-12 שלו בליגה בדקה ה-82, טובול צימקה, אבל באוירז'אן איסלמחאן סגר עניין בפנדל בדקה ה-87 וקייראט חגגה ניצחון חוץ חמישי ברציפות (כולל על שירוקי בליגה האירופית).

מרטון אפל שחקן הונבד לפני שיר צדק שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
כבר שיחק מול באר שבע והיה מועמד אליה. מרטון אפל במדי הונבד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully