וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "אם נחזור לערכים של הפועל באר שבע, נחזור לקחת תארים"

19.7.2019 / 11:20

בעלי הפועל באר שבע טוענת: "סטינו מהמסלול, לא מפחדים מהמילה 'אליפות'". על האפשרות שתחזור לפוליטיקה: "סיכוייים קלושים". על המנודים: "מצפוני שקט". ברק בכר: "כיף שיש כזה רצון ומשמעת. יש משהו שונה השנה"

בני ויאנר

הפועל באר שבע עברה מהפכה הקיץ: לא פחות מתשעה שחקנים חדשים הצטרפו, עשרה עזבו, וכעת מקווה האלופה לשעבר לחזור לדרך המלך. היום (שישי) היא פתחה עונה באופן רשמי, עם מסיבת עיתונאים חגיגית בהשתתפות הבעלים אלונה ברקת, המאמן ברק בכר והשחקנים.

מעשית באר שבע כבר פתחה את העונה לפני כמה שבועות. אמש (חמישי) היא אף העפילה לסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית אחרי שגברה 0:1 על לאצ'י האלבנית, והשלימה ניצחון 1:2 בסיכום הכללי.

כאמור, סגל הקבוצה עבר מתיחת פנים. רמזי ספורי, דוד קלטינס, ארנסטס שטקוס, עדן שמיר, ג'ימי מרין, חוסה אנחל קאריו, שון גולדברג, נאור סבג וגל לוי הצטרפו, עמית ביטון, אור דדיה וגל נבון חזרו מהשאלה, ואת רשימת העוזבים הארוכה מילאו חאתם עבד אלחמיד, אריאל הרוש, קווין טאפוקו, מיכאל אוחנה, עדן בן בסט, בן תורג'מן, יגיל אוחנה, ג'ון אוגו, אריק סאבו ומתן אוחיון.

עוד בנושא

הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את לאצ'י ועלתה לסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית
כובש שער הניצחון נאור סבג: "זו הגשמת חלום". בכר מרוצה: "יש לנו שחקנים רעבים"
הפועל באר שבע עדיין מתלבטת לגבי המחליף של אלחמיד, נאור סבג סוחט מחמאות

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
עונה חדשה, קבוצה חדשה. ברק בכר/דני מרון

אלונה ברקת אמרה בפתח מסיבת העיתונאים: "הפועל באר שבע בשנים האחרונות הרגילה אותנו בעבודה מאוד קשה, להיות מועדון אירופאי לכל דבר. בשנה האחרונה היתה לנו שנה מאתגרת, פחות מוצלחת, אבל חוסן של מערכת ועוצמה של מועדון זה לעצור, לחשוב, לא למרוח, להסתכל לאתגרים בלבן של העיניים ולתקן. מה שניסינו לעשות בקיץ הזה הם התיקונים שהאמנו שיחזירו אותנו למסלול, ל-DNA שכל כך אהבנו".

על המהפכה בסגל: "אין ספק שהסגל הגדול שהיה בשנה שעברה, ברגע שלא צלחנו את הקמפיין האירופי, נוצר הרבה מרמור. היה לנו קשה להתמודד עם סגל כל כך רחב, עם כל כך הרבה שחקנים שחשבו שהם ראויים להרכב. מה שניסינו לעשות השנה זה להביא את אותם שחקנים שמתרגשים, עם מחויבות, נשמה, תשוקה - זה מה שהיה חסר לנו בעונה שעברה. זה לא יהיה זבנג וגמרנו, צריך המון סבלנות, אנחנו חושבים כל הזמן לטווח ארוך. הבאנו שחקנים שאנחנו מאמינים בפוטנציאל ובשאיפות שלהם, ונקווה שנחזור לראות את הדברים שאנחנו רגילים לראות מהפועל באר שבע. אם נחזור לערכים של הפועל באר שבע - מחויבות, נשמה, דרך ארץ, עבודה קשה, למידה - נחזור לזכות בתארים".

"בעונה שעברה היו כמה נקודות שבהן הבנו שהדברים פחות מתחברים לנו. כל שחקן שהבאנו, באמת האמנו שהוא השחקן הנכון. כמו בכל דבר לפעמים הדברים מתחברים ולפעמים לא, מחיר של שחקן הוא לא ערובה להצלחה, מה שחשוב זה השחקן עצמו. אנחנו ניתן את כל הכלים לשחקנים כדי לממש את הפוטנציאל שלהם".

על הסיכויי שתחזור לפוליטיקה: "הסיכוי קלוש. עדיין יש לי רצון להיכנס לפוליטיקה, תמיד ארצה להמשיך לעשות דברים מופלאים בזירה הציבורית, אבל זה תמיד יהיה לצד הפועל באר שבע. אמרתי את זה בעבר, ואני אומרת גם עכשיו: זה לא במקום הפועל באר שבע, זה לצד הפועל באר שבע. החלום שלי הוא עדיין לעזור למדינה שלנו, אבל אמשיך להיות הבעלים של הפועל באר שבע".

על המטרות: "לצערי סטינו מהמסלול, אין לי ספק שכשנחזור למסלול נחזור לקחת תארים. עם נשמה ותשוקה נביא תארים. אנחנו לא מפחדים מהמילה 'אליפות', רק חושבים שכדי להגיע לשם צריך קודם כל לחזור לערכים שלנו, מה שלא היה בעונה שעברה. אין לי ספק שאנחנו רוצים להוות מקור גאווה לאוהדים שלנו ולכל מי שמחובר למועדון, אבל צריך לעשות את הדברים נכון. כשזה יקרה נחזור לקחת תארים ולעשות קמפיינים נהדרים באירופה".

על שחקנים שעזבו בטריקת דלת: "יש לנו המון ביקורת על עצמנו. אנחנו לא חושבים שאנחנו חסינים מטעויות. עוד נעשה טעויות, החכמה היא להפיק לקחים ולהמשיך קדימה. יש לנו קשר מופלא עם שחקנים שעזבו את המועדון. אני אישית קיבלתי ברכות אתמול משחקנים שכבר לא משחקים בהפועל באר שבע, וזו הוכחה לאהבה ולחום שהם מקבלים כאן".

על המנודים: "מצפוני וליבי שקטים לחלוטין. אני לא יכולה לבוא לברק בכר שאחראי על הצוות המקצועי ולדרוש ממנו שיכין קבוצה לאירופה, ומצד שני יאמן 40 שחקנים. לכן חילקנו את זה לשתי קבוצות. אנחנו נותנים את כל המעטפת שאנחנו מחויבים ורוצים לתת. אנחנו מחויבים לחוזים, לרגע לא בורחים מהדבר הזה, והראיה היא שמי שבא איתנו בשיח והיה הוגן, הוא מצא פרטנר הרבה מעבר להוגן, כולל שחקנים שמצאו את מקומם בקבוצות אחרות".

על חאתם עבד אלחמיד: "אני כבעלים של מועדון גאה ששחקן שלנו הולך לשחק בקבוצת פאר כמו סלטיק. אני מאחלת את זה לכל השחקנים שלנו".

על מאור מליקסון: "מאור הוא הקפטן שלנו, הוא ה-DNA שלנו. הוא נמצא כרגע בחו"ל, יעבור סדרת טיפולים ואנחנו מתפללים לחזרתו המהירה".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע מתלבטת לגבי המחליף של אלחמיד, נאור סבג סוחט מחמאות

לכתבה המלאה
אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע עם אסי רחמים. לירון מולדובן
"מחויבות, נשמה, תשוקה - זה מה שהיה חסר לנו בעונה שעברה". ברקת/לירון מולדובן

המאמן ברק בכר: "עברנו עונה מאוד מאתגרת, הכישלון באירופה נגרר איתנו והשינויים לא הצליחו. גם אני לא הצלחתי, גם לי יש חלק בזה. היתה שנה אחת פחות טובה, אבל צריך ללמוד מטעויות. לא לקחתי לבד אליפויות, ולא לבד נכשלתי. דין וחשבון אני צריך לתת למערכת כולה. אמרתי לצוות שלי איפה אני לא הייתי בסדר ומה לא היה בסדר מבחינת המערכת. אנחנו חושבים שעשינו משהו יותר בריא למועדון. כבר רואים במשחקים, גם במחנה האימון וגם באירופה, רואים שחקנים הרבה יותר ממושמעים ומחויבים שמאוד רוצים להיות פה. כולם רוצים ללמוד, כולם רוצים להשתפר, וכיף שיש כזה רצון ומשמעת. יש משהו שונה השנה".

על תפקידו העונה: "התפקיד שלי זה לחבר את השחקנים כמה שיותר מהר. גם בשנים האחרונות, היותר גדולות, לא הצגנו יכולת גדולה באירופה בתחילת העונה. יש לי את הדרייב והרצון לעבוד יותר קשה, זה אתגר מאוד גדול בשבילי ואני מוכן לקראתו".

על המטרות העונה: "אני יכול לשבת פה ולתת הצהרות מפה ועד מחר, אבל בסופו של דבר צריך להתמקד בעבודה ופחות בדיבורים. תוך כדי העונה נראה לאן אנחנו מגיעים".

על השינויים בצוות המקצועי: "יש לנו צוות מספיק טוב ומספיק איכותי. צמצמנו קצת את הצוות, אבל הוא נשאר מספיק איכותי ומספיק טוב".

הקפטן החדש בן ביטון: "אני אתן את כל כולי כדי לעזור, כדי להחדיר את מה שהמועדון באמת רוצה מאיתנו. לא ניתן הצגות וניראה הכי מחוברים מההתחלה, זה תהליך, ואני באופן אישי מרגיש שמשבוע לשבוע אנחנו מתחברים ומשתפרים".

על התרומה שלו לשחקנים החדשים: "היתה פה קבוצה יוצאת דופן, הכל התחבר, זה קורה פעם בהרבה שנים. מעבר לזה השחקנים החדשים מבינים לאט לאט לאן הם הגיעו. הם מתרגשים, אבל רק אתמול הם באמת הבינו לאן הם הגיעו. ככל שהזמן יעבור, נחזור למסלול. נעשה את זה רק ביחד".

המנכ"ל אסי רחמים: "זו תעודת כבוד גדולה מאוד למועדון שלנו, שאחרי עונה כזו יש הבעת אמון כמעט מלאה מצד האוהדים. זה אומר הרבה על המועדון שלנו. כל מי שקשור לקבוצה הביע אמון מוחלט - גם האוהדים, גם הספונסרים. לפעמים שכר גדול או שמות גדולים, כפי שחווינו על בשרנו יוצרים דברים לא בריאים בחדר ההלבשה וגם מעמסה על השחקן עצמו. לפעמים כשמגיעים שחקני נשמה עם תשוקה ורצון להוכיח, הדברים מתחברים טוב יותר. ידענו לשלב העונה בין שחקנים עם רזומה מוכח בליגה שלנו לבין שחקנים צעירים ורעבים".

אלונה ברקת, ברק בכר, בן ביטון, אסי רחמים, הפועל באר שבע. בני ואינר
השנה זה ייראה אחרת? באר שבע/בני ואינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully