וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאור סבג: "השער הזה הוא הגשמת חלום מבחינתי"

18.7.2019 / 22:32

הקשר חגג את השער שלו שסידר להפועל באר שבע 0:1 מול לאצ'י. ברק בכר: "יש לנו הרבה שחקנים רעבים שרוצים להצליח"

פלייר ברק בכר אחרי לאצ'י/צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע ניצחה הערב (חמישי) 0:1 את לאצ'י האלבנית בגומלין של סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. שער של נאור סבג בדקה ה-69 סידר לקבוצה של ברק בכר את הכרטיס לשלב הבא, שם תפגוש את קייראט הקזחית כשהמשחק הראשון בין השתיים יהיה ביום חמישי הבא בבאר שבע.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר: "אני חושב שזו ההוכחה שלא משנה מאיפה שחקנים מגיעים, אלא כמה הם מעריכים את המקום בו הם נמצאים ומה הם נותנים על המגרש. אני שמח שנאור סבג נכנס לקצב שהוא לא רגיל אליו והוא עובד קשה מאוד. יש לנו קבוצה חדשה לגמרי עם הרבה שחקנים חדשים והרבה שחקנים צעירים. מצד אחד תמיד אפשר לשפר, אבל מצד שני יש נחישות ומחויבות והרבה שחקנים צעירים שרוצים מאוד להצליח. היינו צריכים להיות אחראים מאוד כדי לספוג, נצטרך להשתפר תוך כדי תנועה.

"עוד לא בדקתי ולא התעסקתי בקייראט. ברור שנצטרך להרים את הרמה ואני מאמין שנעשה את זה. אני יודע שזו קבוצה עם הרבה מאוד כסף והכדורגל הקזחי מתקדם בשנים האחרונות. נצטרך לבוא מוכנים. המטרה שלנו כרגע היא לעשות תוצאה טובה בגביע הטוטו נגד מכבי חיפה ואז נחשוב על קייראט".

נאור סבג, שכבש את השער, אמר: "מהשנייה הראשונה הקהל נתן לי להרגיש בבית וזו הרגשה מטורפת. אני חושב שהצלחתי להשתלב די מהר, החבר'ה עזרו לי, הצוות המקצועי וההנהלה. זה שאני באר שבעי עזר לי כנראה. ללא ספק זה סוג של הגשמת חלום לכבוש כך במשחק הראשון שלי כאן. אני לא מתייחס ולא קורא את מה שאומרים. אני יודע שהביאו שחקנים מספיק טובים וברק עושה את העבודה, אנחנו באים לשחק".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את לאצ'י ועלתה לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית

נאור סבג שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
יכול להיות מרוצה. סבג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully