וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מתלבטת לגבי המחליף של אלחמיד, נאור סבג סוחט מחמאות

19.7.2019 / 6:35

אוראל דגני, איתן טיבי ועידן נחמיאס מועמדים להחליף את הבלם שעזב לסלטיק. בכר פרגן לקשר שהגיע מנס ציונה: "הוא היה אפילו בליגה השלישית, תמיד ממהרים לשפוט ולחרוץ גורלות של שחקנים". על דוד קלטינס: "ברגע שהוא ייכנס לכושר, הוא ישחק"

פלייר ברק בכר אחרי לאצ'י/צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בהפועל באר שבע היו מרוצים מההעפלה לסיבוב הבא במוקדמות הליגה האירופית אחרי שעברו אמש (חמישי) את לאצ'י האלבנית. כדורגל גדול לא היה בטרנר, אבל ברק בכר הזכיר שבשלב הזה חשוב יותר לעבור סיבוב במיוחד כשהלחץ היה על הפועל באר שבע שהיה לה רק מה להפסיד אמש. "כאשר נשחק מול קבוצה יותר טובה כמו קאיראט בשבוע הבא, נרים את הרמה", הבטיח המאמן. במועדון היו מרוצים מההופעה של מיגל ויטור ובכר הדגיש כי זה נובע מהכנה טובה שהוא עשה לעונה.

בתוך כך, במועדון ישנה דילמה באשר למחליף של חאתם עבד אלחמיד. בקבוצה טרם החליטו מי הבלם עליו יילכו וכל האופציות פתוחות. אוראל דגני יעלה 400 אלף דולר וצריך לשדרג את שכרו שעומד כעת בהפועל תל אביב על 195 אלף דולר. איתן טיבי רוצה יותר מ-300 אלף דולר לעונה ועל עידן נחמיאס יבקש איזי שרצקי סכום גבוה מאוד וכרגע הוא בכלל לא רוצה למכור. קיימת גם אופציה לבלם זר, כל שכן אחרי שהותר חוזהו של אריק סאבו ויש מקום לעוד זר.

כך או אחרת, בקבוצה הדגישו אמש כי יש להם את הבלם הזר הכי טוב בליגה, מיגל ויטור ואת בלם נבחרת ישראל לואי טהא. עמית ביטון משמש כבלם מחליף ומרואן קבהא יכול גם לשחק בעמדת הבלם, כך שהמצב בסך הכל לא כזה גרוע. שחקן נוסף עליו דיברו אמש במועדון הוא רמזי ספורי שפתח את המשחק מצוין ואיים על השער האלבני ממרחק. בקבוצה מאוד מרוצים שרכשו את הקשר מהפועל תל אביב.

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע עם נאור סבג. יוסי ציפקיס
בבאר שבע בונים עליו. רק שלא ייפצע. מיגל ויטור/יוסי ציפקיס

בתוך כל זאת, אי אפשר לשכוח ששני השחקנים שכבשו את שני השערים אמש ולפני שמונה ימים באלבניה הם שחקני ליגה לאומית, נאור סבג וגל לוי, שעל צירופם נמתחה סוג של ביקורת בהתחלה שכן היתה ציפייה להחתמות נוצצות יותר. על כך אמר אמש בכר: "תמיד ממהרים לשפוט ולקבוע. להסיק מסקנות ולחרוץ גורלות של שחקנים. נאור וגל הגיעו אלינו מהליגה הלאומית. נאור היה אפילו בליגה השלישית. הוא ישב במסיבת העיתונאים לפני המשחק והיה נרגש כולו. יש לנו היום חבר'ה שרוצים להיות כאן. שמעריכים שהם בהפועל באר שבע ואני מרגיש שאני יכול לצאת איתם למלחמה ובעיקר לשפר אותם".

אתמול העדיף בכר לעלות עם חוסה אנחל קאריו על חשבון בן שהר. בכר מתכוון לתת לספרדי עוד הרבה הזדמנויות למרות ביקורות שנשמעו כלפיו. מאמן הפועל באר שבע ציין גם את ג'ימי מארין והדגיש שיש לו עוד הרבה לאן להשתפר.

מי ששוב לא שיחק הוא דוד קלטינס. "אני מדבר איתו ובקשר איתו. ברגע שהוא יכנס לכושר הוא ישחק. הוא שחקן מצוין", אמר עליו בכר. על העזיבה של חאתם עבד אלחמיד אמר המאמן: "אנחנו נתמודד עם העזיבה שלו. הוא הולך למועדון פאר וירוויח הרבה כסף. אנחנו שמחים בשבילו". אלחמיד ממתין לאישור עבודה מסקוטלנד והוא ימריא לבדיקות רפואיות לפני החתימה בסלטיק.

עוד בוואלה!

נאור סבג: "השער הזה הוא הגשמת חלום מבחינתי"

לכתבה המלאה
נאור סבג שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
מתגלה כבינגו. נאור סבג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully