וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דני אבדיה בהחלט הוכיח שהוא ראוי להיבחר טופ 5 בדראפט ה-NBA"

הכוכב של נבחרת העתודה שוב סחט מחמאות, אבל בספרד היו שביקרו את הגישה "חסרת הכבוד" שלו. גם ים מדר שוב הרשים את הסקאוטים

שחקני נבחרת העתודה פלייר/צילום ועריכה: קובי אליהו

אל אליפות אירופה הזו, דני אבדיה נכנס כפוטנציאל להיבחר בטופ 10 של דראפט ה-NBA בקיץ הבא. עם סיומה, רק חיזק הכישרון הגדול ביותר בכדורסל הישראלי את מעמדו, כשהוכיח לכל מי שרק רצה שמקומו בליגה הטובה בעולם - אם לא השנה, אז בשנה הבאה. כוכב נבחרת העתודה השלים טורניר חלומי, הפך ל-MVP הצעיר בתולדות האליפות, חגג מדליית זהב שנייה ברציפות ועל הדרך הרשים את שלל הסקאוטים שעקבו אחריו מקרוב.

"הוא בהחלט הוכיח את מקומו בטופ 5 של המוק דראפט שלנו", צייץ מייק שמיץ, מומחה הדראפט של ESPN, שצפוי לפרסם בקרוב כתבה נרחבת אודות שחקן מכבי תל אביב. "קלע שלשות, קלע מחצי מרחק, הראה את יכולת המסירה שלו ואת האינסטינקטים ההגנתיים שלו. הוא הראה מה הופך אותו לכישרון כל כך מסקרן עם היכולת המגוונת שלו".

מארק שטיין, לשעבר ב-ESPN וכעת ב"ניו יורק טיימס", הוסיף: "בחירת לוטרי ב-2020 - תרשמו את זה!" ב"מארקה" התגברו על העובדה שאבדיה הכניע את נבחרתם, ופרסמו כתבה שכותרתה "דני אבדיה, ההבטחה הישראלית שמאיימת לשלוט באירופה". העיתונאי הספרדי אווה ריילו הגדיל לעשות וצייץ: "אני לא זוכר שחקן ששולט ככה באליפות העתודה כפי שאבדיה עשה. נרצה לראות אותו מקבל דקות ביורוליג". מרקו פאליאריצ'ו האיטלקי השמיע דברים דומים: "אין ספק שהוא הדבר הבא באירופה, אני מקווה שהוא יקבל יותר דקות במכבי ביורוליג מאשר בעונה שעברה, עם 51".

רוס הומן מאתר הדראפט Thestepin הוסיף: "יש לו אפסייד רציני, אבל זה תלוי בקליעה שלו. יהיה מעניין האם הוא יצליח לשפר אותה בשנה הבאה".

עוד בנושא:

תאודוסיץ', מירוטיץ', זוסמן, אבדיה: זוכי העבר בתואר ה-MVP
גם המצלמה אוהבת אותם: אלבום הזכייה של נבחרת העתודה
דני אבדיה נבחר ל-MVP של האליפות, נתניהו בירך: "ניצחון ענק"
אבדיה הצטיין, מדר נצץ, אדם הפתיע: ציוני נבחרת העתודה

והיו גם אלה שביקשו קצת סבלנות ואפילו השמיעו מילות ביקורת. "אבדיה הוא מעל האליפות הזו, אבל לאט לאט", כתב העיתונאי הרוסי דמיטרי פלאנידין. "הוא עדיין צריך להשתפר בכמה תחומים, קודם כל קליעה מבחוץ". מספר עיתונאים ספרדים התעכבו על הגישה של הכוכב הישראלי. "שחקן אדיר, אבל החינוך שלו ככדורסלן לא שווה ערך לכישרון שלו", צייץ אחד. "הוא מתנהג בצורה חסרת כבוד", טען אחר.

אבל לא רק אבדיה סחט מחמאות מהעיתונאים והסקאוטים, אלא גם ים מדר, שהיה נפלא לכל אורך הטורניר ולפתע נכנס גם הוא לפנקסים והוזכר כמועמד להגיע ל-NBA בעתיד. "מדר שם חותמת על טורניר פריצה", צייץ מייק שמיץ, "הוא נעל את קרלוס אלוסן בצד אחד בזמן שניהל משחק וקלע בצד השני. בלתי אפשרי להישאר לפניו. מהיר מאוד, יכול לחדור מתי שרק רוצה".

עוד בוואלה!

תאודוסיץ', מירוטיץ', זוסמן, אבדיה: זוכי העבר בתואר ה-MVP

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully