וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.7: ההצעה של ליברפול למוחמד סלאח, קיארטנסון בקאזאן

אלופת אירופה תציע 430 אלף ליש"ט לשבוע למצרי, אקס מכבי תל אביב מצא קבוצה חדשה. באיירן מינכן הצטרפה למירוץ אחר לו סלסו. איקרדי מתקרב ליובנטוס

העברות

* ארבעה ימים אחרי שסיים את חוזהו כמושאל בהאמרבי השבדית עם שער ניצחון בתוספת הזמן (שער שביעי בפחות מחצי עונה) וידאר קיארטנסון, מלך שערי מכבי תל אביב לשעבר, חזר לרוסטוב ויצא ממנה להשאלה נוספת, הפעם לעונה אחת ברובין קאזאן.

* הקשר הפורטוגלי מיגל ולוסו (33) חתם רשמית לעונה אחת בשורות ורונה, העולה החדשה לסרייה A, וישוב לשתף פעולה עם איבן יוריץ' שאימן אותו בגנואה.

* ליל שילמה להיידוק ספליט 6.5 מיליון יורו כדי לרכוש את המגן השמאלי דומאגוי ברדאריץ'. הכישרון הקרואטי בן ה-19 חתם על חוזה לחמש שנים.

* מארסיי שאלה מוויאריאל את הבלם המנוסה אלברו גונסאלס (29) שהפך להחתמה הראשונה של אנדרה וילאש בואש. לצרפתים יש אופציית רכישה בסיום העונה.

* טולוז רכשה את הבלם האורוגוואי אגוסטין רוחל (21) מסמארה הרוסית תמורת 2.5 מיליון יורו והחתימה אותו עד 2022.

* כריסטו גונסאלס, חלוצה הצעיר של ריאל מדריד, עבר לאודינזה תמורת כ-2 מיליון יורו וחוזה לארבע שנים. לבלאנקוס יש אופציה לרכוש אותו בחזרה בשנתיים הקרובות.

* רד בול זלצבורג רכשה מאייאקס את המגן הימני רסמוס כריסטנסן בסכום של 5 מיליון יורו. הדני בן ה-22 חתם לחמש שנים.

* בוקה ג'וניורס שילמה 7 מיליון יורו לבנפיקה כדי לרכוש את שחקן הכנף אדוארדו סאלביו (28) שחתם לשלוש שנים.

* ווסט ברומיץ' מליגת המשנה באנגליה הודיעה על רכישתו של חלוץ קרדיף קנת זוהורה, שחתם אצלה לארבע עונות אחרי שנרכש תמורת 10 מיליון ליש"ט. הוא יחליף את ג'יי רודריגז, שעבר לברנלי.

עוד בנושא:

זינדין זידאן ייאלץ להחזיר את גארת' בייל לעניינים? בריאל מדריד מתחילים להתייאש

שמועות

* ב-ESPN מדווחים שברצלונה סימנה את דויד אלאבה מבאיירן מינכן כיעד מספר אחד שלהם לעמדת המגן השמאלי. על פי הדיווח בארסה מחפשת שחקן שייתן פייט לג'ורדי אלבה ואלאבה על הכוונת, כשהאלטרנטיבות הם מקסימיליאן פיליפ מאוגסבורג או ג'וניור פירפו מבטיס.

* באיטליה מדווחים שארסנל ואברטון דולקות אחרי מואיז קן, החלוץ הצעיר והמוכשר של יובנטוס. על פי הדיווח הגברת הזקנה מוכנה למכור את השחקן תמורת כ-30 מיליון יורו ובכך לפנות מקום למאורו איקרדי.

* ליברפול מתכננת להציע למוחמד סלאח חוזה חדש ושמן מאוד על מנת להשאיר אותו באנפילד. על פי "הסאן", אלופת אירופה צפויה להציע למצרי 430 אלף ליש"ט לשבוע (22.4 מיליון לעונה). סלאח, שהפציץ 54 שערים ב-74 הופעות בפרמיירליג מאז שהצטרף אל האדומים ב-2017, חתם על חוזה רק בקיץ שעבר, אבל בליברפול חוששים שריאל מדריד תנסה לפתות אותו למעבר ולכן החליטו להציע לו חוזה חדש.

* באיירן מינכן הצטרפה למירוץ אחרי ג'יו לו סלסו הארגנטינאי של ריאל בטיס. עם זאת, ייתכן שזה דיווח שבא רק על מנת להלחיץ מטרות רכש אחרות של הבווארים, כך מדווחים בגרמניה.

* הבלם הצרפתי המבטיח וויליאם סאליבה ישלים את מעברו לארסנל ביום שלישי, לאחר שהתותחנים הגיעו לסיכום עם סנט אטיין וניצחו במאבק את טוטנהאם. סאליבה בן ה-18 יחתום על חוזה לחמש שנים, אבל ימשיך כמושאל בסנט אטיין בעונה הקרובה.

* שוער מנצ'סטר יונייטד דין הנדרסון במו"מ להארכת חוזהו בקבוצה ונראה שבסופו של דבר גם יחתום. הנדרסון בן ה-22 זוכה להערכה רבה באולד טראפורד ונחשב לשוער העתיד של הקבוצה. את העונה החולפת בילה השוער בהשאלה בשפילד יונייטד והוא עשוי להיות מושאל אליה שוב אחרי הארכת החוזה.

* באיטליה מדווחים שיובנטוס עשויה לרכוש בקרוב את מאורו איקרדי מאינטר. הביאנקונרי השאירו את החולצה מספר 9 שלהם מיותמת נכון לעכשיו, מה שמצביע על כך שאולי הם שומרים אותה לחלוץ הארגנטינאי. על פי הדיווחים, איקרדי כבר סיכם על חוזה לחמש עונות עם יובה.

* פרנק למפארד אמר שהוא בונה על קורט זומה לקראת העונה הקרובה. הבלם בילה את העונה החולפת באברטון, שעל פי הדיווחים האחרונים תכננה לשאול אותו שוב, אבל המאמן האנגלי טוען שלא ייתן לו לעזוב.

* אפרופו אברטון: הטופי'ז עשויים להפתיע בענק עם הצעה של 80 מיליון ליש"ט לקריסטל פאלאס תמורת ווילפריד זאהה ובכך למעשה לטרוף את כל הקלפים, שכן ארסנל מעוניינת בקשר/חלוץ שאף אמר בעצמו שהוא מעוניין להצטרף אל הקבוצה מצפון לונדון.

* אית'ן אמפאדו יעבור מצ'לסי לר.ב. לייפציג בהשאלה לעונה אחת. הקשר בעל התסרוקת הייחודית כבר עבר את הבדיקות הרפואיות בקבוצתו החדשה, לה ככל הנראה לא תהיה אופציית רכישה.

* באוסטריה מדווחים שבורוסיה דורטמונד מעוניינת בקשר זלצבורג דיאדי סמאסקו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מוחמד סלאח, ליברפול חוגג. AP
יחתום על החוזה הענק? סלאח/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully