וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס ביקש מזידאן להעניק הזדמנות נוספת לבייל, עסקת פוגבה תקועה

נשיא ריאל התחיל להתייאש מהניסיון למכור את הוולשי ולכן כרגע הבלאנקוס ירדו מפוגבה, עליו דורשת יונייטד 150 מיליון ליש"ט

עריכת וידאו: מתן חדד

זינדין זידאן הבין מפלורנטינו פרס שעדיף לו לוותר על הניסיון לרכוש את פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד, כך מדווחים היום (שישי) ב"אינדיפנדנט" האנגלי. על פי הדיווח פרס מנסה לשכנע את זידאן להחזיר לסגל את גארת' בייל בשל חוסר היכולת של הבלאנקוס להיפטר מהוולשי בעל השכר הגבוה.

זידאן מעריך מאוד את פוגבה ורוצה לצרפו, אבל כל עוד ריאל מדריד "תקועה" גם בייל ועם חאמס רודריגס ולא מצליחה למכור אותם, היא לא תנסה לרכוש את פוגבה. פרס תכנן למכור את בייל הקיץ כדי לעזור לגייס סכום כסף משמעותי, במיוחד לאור העובדה שהוולשי לא נמצא בתכניות של זידאן, אבל הניסיון הזה נראה כבלתי אפשרי. זאת מכיוון שגם ריאל מדריד וגם בייל עצמו לא מוכנים להתגמש מבחינת הדרישות הכספיות שלהם והשחקן עצמו לא ממהר להיפרד מהקבוצה.

עוד בנושא:

ברצלונה החליטה שראקיטיץ' וקוטיניו צריכים לעזוב

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
ייאלץ להחזיר את גארת' בייל לעניינים? זידאן/רויטרס

על פי הדיווחים, בייל מעדיף לעבור לצ'לסי אבל היא כרגע לא יכולה לרכוש שחקנים בשל העונש שהוטל עליה ומחכה אולי יהיה שינוי בשל ערעור נוסף שהגישה. כל זה הוביל לכך שפרס ביקש מזידאן לשקול להחזיר לעניינים את בייל ולחכות עם פוגבה, שבעצמו רוצה מאוד לעזוב את מנצ'סטר יונייטד ומתקשה למצוא קבוצה לעבור אליה. פוגבה פתוח למעבר לריאל מדריד, יובנטוס ופריס סן ז'רמן, אבל בינתיים שום דבר מזה לא יצא לפועל.

פוגבה תכנן לשחק את שנות השיא שלו בספרד והרבה משוכנעים שהיה משחק בריאל מדריד או בברצלונה כבר ב-2013 אלמלא הדרישות של סוכנו מעורר המחלוקת מינו ראיולה. זידאן רצה מאוד לצרף את פוגבה בחלון ההעברות הנוכחי, אבל ריאל מדריד העדיפה להתחזק קודם בעמדות אחרות במגרש.

הבעיה המרכזית היא הסכום שיונייטד תדרוש עבור פוגבה. השדים האדומים רוצים עסקה של לפחות 150 מיליון ליש"ט. בעוד חברי הצוות המקצועי ביונייטד חושבים שמכירת פוגבה היא לא רעיון רע במיוחד, סגן יושב הראש אד וודוורד נחוש להשאיר את הצרפתי ולכן הציב מחיר גבוה מאוד בתמורה. יובנטוס לא מוכנה לשלם סכום כל כך גבוה, מה שמאיר את פריס סן ז'רמן כשחקנית היחידה בשטח, אך היא תלויה לחלוטין בעתידו של ניימאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully