וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.7: ברצלונה החליטה שראקיטיץ' וקוטיניו יעזבו, אריקסן יגיע לאתלטיקו?

פרס נשיא ריאל מדריד מפציר בזידאן לוותר על פוגבה, בברצלונה מדווחים על ההחלטה של ההנהלה (בניגוד לעמדת המאמן), האם הקשר הדני יגיע בסוף לקולצ'ונרוס?

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

*שוער העבר ויקטור ואלדס חוזר לברצלונה, וחותם כמאמן של קבוצת נוער א' של המועדון.

* אספניול מתחדשת בשוער: אנדרס פריאטו בן ה-25 מגיע מלגאנס. השוער חתום לשתי עונות אצל התוכים עם אופציה לעונה שלישית.

* אחרי שמימשה את אופציית הרכישה מאייבר על מארק קוקורייה, ברצלונה השאילה את המגן לחטאפה לעונה כאשר לקבוצה ממדריד תהיה אופציה לרכוש אותו תמורת 6 מיליון יורו. בנוסף, על פי ההסכם הקטלאנים יקבלו 40 אחוז מכל מכירה עתידית של השחקן.

* אדוארדו סלביו נמכר מבנפיקה לבוקה ג'וניורס תמורת 7 מיליון יורו עבור 50% מהזכויות על כרטיס השחקן שלו.

עוד בנושא:

ברצלונה הציעה לפריס סן ז'רמן 90 מיליון ליש"ט ושני שחקנים תמורת ניימאר

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
יעבור ליונייטד? אובמיאנג/רויטרס

שמועות

* מרקוס טוראם, בנו של ליליאן תוראם, יהפוך ככל הנראה לשחקן של בורוסיה מנשנגלדבאך הגרמנית. שחקן הכנף הצרפתי הרשים במדי גנגאן הצרפתית בעונה שעברה, הקבוצה הגרמנית תשלם עבורו כ-12 מיליון יורו.

* לפי המארקה הספרדי, יש מועמדת חדשה לרכוש את כריסטיאן אריקסן: אתלטיקו מדריד. הקולצ'ונרוס מתכוננים לאפשרות שלא יצליחו להביא את חאמס רודריגז, ורואים את הקשר הדני של טוטנהאם כאופציה טובה לחיזוק הקישור.

* סביליה מתעניינת בשחקן הכנף ההולנדי של פ.ס.ו איננדהובן סטיבן ברחוויין. שחקן הכנף בן ה-21 כבש 15 שערים העונה שעברה ובישל עוד 13. ההולנדי ימכר תמורת כ-35 מיליון יורו, ויחליף את פאבלו סראביה שעזב את סביליה לפריס סן ז'רמן.

* אינטר חידשה את המשא ומתן על אדין דג'קו. קונטה מעוניין בשחקן והמשא ומתן עם רומא נפתח מחדש בשל הקושי להביא את לוקאקו לקבוצה.


* נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס מפציר בזידאן לוותר על פול פוגבה. גארת' בייל ככל הנראה יישאר בברנבאו בעונה הבאה, ולכן נשיא הקבוצה לא מעוניין בעסקה בשווי כ-180 מיליון יורו על הקשר הצרפתי. יותר מכך, פרס ביקש מהמאמן הצרפתי שינסה לתקן את הקשר עם בייל כדי שיוכלו לשתף פעולה יחד בעונה הבאה.

*ארסנל קרובה להשלמת העסקה על חלוצה של נבחרת ברזיל אברטון, שהרשים מאד בקופה אמריקה. השחקן בן ה-23 יגיע לתותחנים מגרמיו הברזילאית תמורת כ-36 מיליון ליש"ט.

* מנצ'סטר יונייטד ואברטון שאלו את יובנטוס אודות הקשר הצרפתי בלז מטווידי. שוויו של הקשר הוא 20 מיליון ליש"ט, אך הוא גם יכול לעשות את דרכו לאנגליה במסגרת עזקה גדולה יותר במסגרתה פול פוגבה יעבור לגברת הזקנה תמורת כמה שחקנים של יובנטוס.

* מנצ'סטר יונייטד בבוחנת אפשרות לצרף את הבלם הטורקי בן ה-21 מריח דמיראל מיובנטוס, אחרי שההצעה שהגישו על הארי מגוויאר על סך 70 מיליון ליש"ט נדחתה על ידי לסטר.

* יובנטוס מתעניינת במגנה השמאלי של ברצלונה, חואן מירנדה בן ה-19. המגן הצטיין באליפות אירופה בה זכתה הנבחרת הספרדית והאיטלקים אף הגישו הצעה רשמית עבורו. בברצלונה לא רוצים כרגע למכור אותו ומעדיפים להשאילו לקבוצה ספרדית.

* שער "ספורט" היום: "העדפות המכירה הראשונות של ברצלונה הן קוטיניו וראקיטיץ'". על פי העיתון הקטלאני, בארסה מתכוונת למכור את השניים לפני תום החלון ב"מבצע המיליונים". עוד נטען כי הקרואטי שוחח עם המאמן ואלוורדה שאמר לו שהוא רוצה שימשיך בקאמפ נואו, אבל המועדון בטוח שהוא חייב לעזוב.

ב"אס" מנתחים את "הצומת של קוטיניו" והבעייתיות של הברזילאי: ברצלונה אומרת לו שהוא לא עוזב ולא ישוחרר אבל במקביל מציעה את שמו בכל עסקאות החליפין. בנוסף, אחרי שבשנה שעברה עוסמאן דמבלה הועדף על פניו, הרי שהשנה ההגעה של גריזמן לא מוסיפה למעמדו. הבעיות: יש מעט מאוד מועדונים בעולם שמסוגלים לשלם מעל ל-100 מיליון יורו על שחקן, אבל לא מגיעות עליו הצעות. כעת ישנה אפשרות שהוא יושאל לקבוצה בכירה, כפי שריאל מדריד עשתה עם חאמס.

* ברצלונה מתעניינת בדויד אלאבה, מגנה השמאלי של באירן מינכן. האוסטרי בן ה-27 הוא אחד המועמדים לחיזוק העמדה המועדון, מאחר שכרגע אין מחליף ראוי לג'ורדי אלבה.

איבן ראקיטיץ' שחקן ברצלונה. רויטרס
על המדף. ראקיטיץ'/רויטרס

שמועות

* אנטוניו קונטה מאד רוצה את רומלו לוקאקו באינטר, אך ראשי הקבוצה אינם מוכנים לשלם את סעיף השחרור שלו שעומד על 75 מיליון ליש"ט. למרות שמועות על חלוצים אחרים שמועמדים למועדון, המאמן האיטלקי מעוניין רק בלוקאקו ומוכן לריב עם ההנהלה כדי להנחית אותו באינטר.

* על פי "אס", מילאן קרובה להחתים את חלוץ אתלטיקו מדריד אנחל קוראה תמורת 55 מיליון יורו. מכירתו תקרב עוד יותר את חאמס רודריגס לקולצ'ונרוס.

* עוד על פי "אס": זינדין זידאן הודיע סופית לקיילור נבאס שהוא יישאר בריאל מדריד בעונה הקרובה, על אף השמועות הרבות שיעזוב.

* על פי "קוריירה דלה סרה", יובנטוס מציעה למנצ'סטר יונייטד שלושה שחקנים כחלק מעסקת פול פוגבה: ז'ואאו קאנסלו, בלז מטוידי ודוגלאס קוסטה. כמובן שהשדים האדומים דורשים בנוסף גם סכום כסף, שכן תג מחירו של הקשר הצרפתי עומד על 180 מיליון יורו.

* בפורטוגל מדווחים שמגן הנבחרת לשעבר פאביו קואנטראו צפוי לחתום בפאוק סלוניקי לעונה אחת.

* ריאן ססניון, שירד ליגה עם פולהאם בעונה האחרונה, עשוי לעבור לטוטנהאם בשבוע הבא תמורת 25 מיליון ליש"ט.

* בצרפת מדווחים שארסנל סוף סוף הגיעה לסיכום על רכישתו של וויליאם סאליבה מסנט אטיין ותשלם תמורתו 23 מיליון ליש"ט. סאליבה צפוי לעבור ולחזור לסנט אטיין בהשאלה.

* סולומון רונדון, ששיחק בעונה האחרונה כמושאל בניוקאסל, צפוי לחבור לרפא בניטס בדליאן ייפאנג הסינית.

* באיטליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד מעוניינת בפייר אמריק אובמיאנג מארסנל והציעה תמורתו 62 מיליון ליש"ט. ההתעניינות של השדים האדומים בחלוץ מגאבון מגיעה ככל הנראה בשל האפשרות שרומלו לוקאקו יעבור לאינטר.

* בצרפת מדווחים שרדאמל פלקאו קרוב מאוד לחזור לפורטו, אבל גם גלאטסראיי עדיין מעוניינת בו.

* באיטליה מדווחים שנאפולי עשויה לפנות לברצלונה בניסיון לרכוש את מלקום, במקרה שלא תצליח לצרף את חאמס רודריגס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully