וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.7: ברצלונה הגישה הצעה נוספת על ניימאר, רונאלדיניו בדרך לקאמבק מפתיע?

הקטלאנים הציעו לפ.ס.ז' שני שחקנים לבחירה ו-100 מיליון יורו. הקוסם הברזילאי עשוי לחתום בליגה המלטזית. כל ההעברות והשמועות

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

העברות

* הבלם מריו הרמוסו חתם באתלטיקו מדריד. הספרדי בן ה-24 היה אחד היעדים המרכזיים של סימאונה בחלון ההעברות אחרי עונה טובה מאד במדי אספניול, ואחרי משא ומתן מתמשך הקבוצות הגיעו לסיכום. הרמוסו חתם לחמש שנים אצל הקולצ'ונרוס, ששילמו 25 מיליון יורו ועוד 4 מיליון בבונוסים. ריאל מדריד תקבל 50 אחוז מהסכום.

* ר.ב לייפציג החתימה את כריסטופר אנקונקו, 21, אחרי שהקבוצה מהבונדסליגה החתימה את הקשר של פריס סן ז'רמן תמורת 13 מיליון יורו (ועד 2 בבונוסים). אנקונקו, שתחת אונאי אמרי נחשב לכישרון גדול ומבטיח אבל התקשה מתחת טוכל, חתם לחמש שנים.

* פארמה שאלה שני שחקנים מאטאלנטה: החלוץ אנדראס קורניליוס הדני, בן 26, והקשר השוודי דז'אן קולוסבסקי בן ה-19. ההשאלה של שני השחקנים היא לשנתיים.

* בשעה טובה: מתייס דה ליכט חתם רשמית ביובנטוס. אלופת איטליה שילמה 75 מיליון יורו על הבלם ההולנדי בן ה-20, עם תוספות ובונוסים שעשויים להגיע ל-10.5 מיליון יורו נוספים. דה ליכט חתם לחמש שנים. לידיעה המלאה

* ליל הודיעה על החתמתו של בנג'מין אנדרה מראן. אנדרה, שחתם עד 2023, היה הקפטן של ראן ורשם במדיה 184 הופעות.

שמועות

* נתחיל עם ניימאר: על פי "סקיי גרמניה", ברצלונה הציעה לפריס סן ז'רמן 100 מיליון יורו על ניימאר, בצירוף שני שחקנים מהרשימה הבאה: פיליפה קוטיניו, עוסמאן דמבלה, איבן ראקיטיץ', נלסון סמדו ומלקולם.

* מוקדם יותר נטען באיטליה כי אביו של ניימאר, המשמש גם כסוכנו, ייפגש בסוף השבוע עם המנהל הספורטיבי של יובנטוס, פאביו פראטיצ'י, בטורינו. ב"דיילי אקספרס" טוענים שהאלופה הצרפתית הציעה את הברזילאי הסורר למנצ'סטר יונייטד.

* על פי דיווחים במלטה, רונאלדיניו עשוי לעשות קאמבק מפתיע במיוחד למגרשים ולשוב בגיל 39 דווקא לבירקירקארה המלטזית. "אנחנו במשא ומתן", אישר המנהל הספורטיבי של המועדון. "שום דבר עדיין לא סגור, אנחנו מדברים עם כמה משקיעים זרים, חלקם מסביבתו של רונאלדיניו".

* גם "טוטוספורט" וגם "קוריירה דלו ספורט" האיטלקים טוענים שאינטר לא יכולה לשלם את הסכום שמנצ'סטר יונייטד דורשת על רומלו לוקאקו (80 מיליון יורו), ולכן עוברת לאדינסון קבאני, חלוץ פריס סן ז'רמן. לאורוגוואי בן ה-32 נותרה עוד שנה אחת בלבד לחוזה שלו באלופת צרפת.

* "סקי": הארי מגווייר מרגיש ש"זה יהיה כבוד עבורו לשחק במנצ'סטר יונייטד ולהיכנס לנעליו של גיבוריו נמניה וידיץ' וריו פרדיננד", ולכן הוא "מתוסכל מההתעקשות של לסטר שלא לשחררו".

* ברצלונה מחפשת מגן שמאלי. לג'ורדי אלבה כרגע אין מחליף ראוי בסגל, ויש שלושה שחקנים בהם הקטלונים מעוניינים, מתוכם יבחר אחד: ג'וניור פירפו (ריאל בטיס), רפאל גריירו (בורוסיה דורטמונד) וריקרדו רודריגז (מילאן). כרגע האופציה המועדפת על ברצלונה היא האופציה של ג'וניור, שסעיף השחרור שלו עומד על 50 מיליון יורו, אך מקורבים אומרים שבטיס גם תשחרר את השחקן בן ה-22 עבור 25 מיליון יורו. המכשול לעסקה הוא ריבוי הצעות שיש למגן של הבטיקוס.

* מאמן ליון מאשר שנביל פקיר בדרך החוצה: "הוא במו"מ על עזיבה, וכמו תמיד במקרים האלה, כדאי שזה ייסגר מהר ככל שניתן". בצרפת טוענים: ריאל בטיס קרובה לרכישתו תמורת 25 מיליון יורו. היא תשלים את העסקה אחרי שתמכור את ג'ובאני לו סלסו המבוקש (בטוטנהאם בין השאר) בכ-60-70 מיליון יורו.

* "קיקר" הגרמני: באיירן מינכן רוצה את שחקן הכנף של סלטה ויגו, בראיס מנדס, שסעיף השחרור שלו עומד על 25 מיליון יורו.

מה קורה בריאל מדריד? "מארקה" מדווח שהמאמן זינדין זידאן נפגש עם הנשיא פלורנטינו פרס ועם המנכ"ל חוסה אנחל סאנצ'ס לגבי העונה הבאה. המסקנות: כרגע ההגעה של פול פוגבה היא בלתי אפשרית כי יונייטד לא רוצה לשחררו, והמועדון ינסה לטפל ברכישתו בהמשך. עם זאת, ריאל זקוקה לחיזוק אחר במרכז המגרש. כמו כן, לא נפסלה האפשרות שגם גארת' בייל וגם חאמס רודריגס יישארו.

שחקן ליון נביל פקיר. רויטרס
מתי זה קורה? פקיר/רויטרס

* ארסנל הציעה לקריסטל פאלאס 40 מיליון יורו על ווילפריד זאהה, הצעה שנדחתה על הסף, כיוון שהנשרים רוצים כפול על שחקן הכנף. בארסנל אומרים שימשיכו לנסות.

* פפ גוארדיולה משגר מסר ללירוי סאנה, שכרגע מסרב לחתום על הארכת חוזה בסיטי, ושאחריו מחזרת באירן מינכן כבר תקופה: "אנחנו רוצים שחקנים שמחים במועדון, מי שלא שמח- יכול ללכת". לפי "אס" הספרדי סעיף השחרור של כוכבה הצעיר של סיטי מוערך ביותר מ-100 מיליון יורו, לכן הבווארים מתעכבים במגעים עם השחקן מחשש לתג מחיר גבוה מידי.

* בגרמניה מדווחים שבורוסיה דורטמונד תנסה להחתים את מריו מנדז'וקיץ' חלוצה של יובנטוס. זאת אחרי שטימו ורנר דחה מספר הצעות שלה ומעדיף לחתום בבאיירן מינכן.

* ארסנל נחושה מאוד להחתים את מלקום בהשאלה מברצלונה, שמתעקשת רק על מכירה.

* ניוקאסל נמצאת על סף סיכום לרכישתו של ז'ואלינטון חלוצה של הופנהיים תמורת סכום של לפחות 40 מיליון יורו.

שחקן פריס סן ז'רמן, ניימאר. AP
איפה הוא ישחק בעונה הבאה? ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully