וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתייס דה ליכט חתם ביובנטוס והסביר: "התאהבתי במשחק ההגנה האיטלקי"

אלופת איטליה שילמה 75 מיליון יורו, ועוד 10.5 מיליון בבונוסים, על הבלם ההולנדי שהסביר למה העדיף את יובה על פני ברצלונה בין השאר: "היה לי חשוב לדעת כמה אשחק"

עריכת וידאו: מתן חדד

זה היה באוויר כבר תקופה ארוכה, והיום (חמישי) זה הפך לרשמי. מתייס דה ליכט, הבלם הנפלא של אייאקס ונבחרת הולנד, חתם ביובנטוס לחמש שנים אחרי שעבר בהצלחה אמש את הבדיקות רפואיות.

על פי ההודעה של יובנטוס, היא שילמה לאייאקס 75 מיליון יורו עבור דה ליכט, פלוס 10.5 מיליון יורו בבונוסים שונים, ואחד משחקני ההגנה המדוברים ביותר בעולם עשה את דרכו מאמסטרדם לטורינו. דה ליכט יהיה שחקן ההגנה שירוויח הכי הרבה בליגה האיטלקית עם שכר של כ-12 מיליון יורו לעונה, פלוס בונוסים שונים.

על פי הדיווחים באיטליה, סעיף השחרור של דה ליכט יהיה 150 מיליון יורו "בלבד" (ייכנס לתוקף החל מ-2022), כשההולנדי עדיין שואף לחתום ביום מן הימים בברצלונה. המחיר של סעיף השחרור שלו יעלה בהתאם לתארים שבהם יזכה במדי הקבוצה. באיטליה נטען שה-10.5 מיליון יורו של העלויות הנוספות הן למעשה תשלום לסוכן מינו ראיולה.

"התאהבתי בהגנה של הכדורגל האיטלקי, וקיבלתי החלטה שמבוססת על זה", אמר דה ליכט, "הרבה מהשחקנים שלמדתי מהם וחיקיתי אותם הם איטלקים: בארזי, מאלדיני, נסטה, קנבארו... ואני יכול להמשיך". לדבריו, "זו הייתה החלטה קשה, היו לי כמה הצעות, והייתי צריך לבחור מי מהן הכי טובה. היה לי חשוב לדעת כמה אשחק וכמה המועדון בוטח בי".

עוד בוואלה!

חלון בשיגעון: מנצ'סטר יונייטד דורשת 200 מיליון יורו על פול פוגבה

לכתבה המלאה

דה ליכט, שיחגוג את יום הולדתו ה-20 בחודש הבא, משך עניין מקבוצות רבות באירופה הקיץ אחרי שנת הפריצה שלו אשתקד, וכבר היה במשא ומתן מתקדם עם ברצלונה שחלמה לצוות אותו לחברו מאייאקס פרנקי דה יונג, אך בין הצדדים צצו מחלוקות רבות והמגעים הסתיימו בפיצוץ ושלל האשמות כלפי סוכנו של דה ליכט מינו ראיולה. אחרי שגם פריס סן ז'רמן היתה קרובה להחתימו, בחר דה ליכט בסופו של דבר ביובנטוס.

אתמול סוכנו מינו ראיולה אמר: "ברצלונה? כולכם כתבתם כל כך הרבה בולשיט! זו לא שאלה של מי רצה אותו יותר, יובנטוס היא הקבוצה הכי נכונה עבורו. עבור בלם זה דבר חשוב להגיע לאיטליה".

אלופת איטליה זכתה בבלם המתנשא לגובה של 1.88 מטר, ניחן במהירות רבה ויודע לשחק בשתי הרגליים. יש לו משחק ראש טוב מאד הן בהתקפה והן בהגנה והוא מדייק בכ-90% מהמסירות שלו. ההולנדי, שהבקיע מול יובנטוס ברבע גמר ליגת האלופות, הצהיר כי הוא מעריץ את ג'ורג'יו קייליני, וכעת תהיה לו את ההזדמנות לשחק לצידו וללמוד מאחד הבלמים הטובים ביותר בעולם.

דה ליכט שימש כקפטן הצעיר ביותר בתולדותיה של אייאקס בעונה שעברה ושימש כשחקן הרכב ובורג מרכזי בקבוצה ההולנדית, שזכתה בדאבל מקומי והגיעה עד לחצי גמר ליגת האלופות. כזכור, אייאקס הצליחה להדיח את אלופת אירופה ריאל מדריד ואת יובנטוס אלופת איטליה, לפני שנבלמה על ידי טוטנהאם בחצי הגמר.

מתייס דה ליכט שחקן אייאקס חוגג שער. GettyImages
פותח דף חדש באיטליה. מתייס דה ליכט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully