וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטחון גבוה, גבוה מדי? בנבחרת העתודה מתכוננים לצרפת

19.7.2019 / 16:38

אחרי הניצחון על ליטא, שחקניו של אריאל בית הלחמי יפגשו את צרפת בשבת (21:15, ספורט 5+) בחצי הגמר בתקווה עם הרגליים על הקרקע. שחקני העתודה של 2017 ו-2018 גילו כי לא נשארו להם כרטיסים להתמודדות

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת העתודה של ישראל תפגוש מחר (שבת, 21:15, שידור ישיר בספורט 5+) את נבחרת צרפת בחצי גמר אליפות אירופה לנבחרות עתודה 2019 בתל אביב. זה יהיה המפגש השלישי ברציפות בין הנבחרות באותו מעמד בדיוק, כשבשנתיים הקודמות יצאה ישראל עם הכרטיס לגמר.

בנבחרת עסקו בעיקר בנסיונות להוריד את השחקנים לקרקע אחרי הניצחון הגדול על ליטא אמש, והיום יערכו את האימון המסכם בזיסמן, כשאחריו יחזרו לבית המלון ויערכו ארוחת שישי. בסביבת הנבחרת סיפרו על רמת ביטחון גבוהה מאוד ביכולת להביא גביע שני ברציפות לישראל, ומנגד חשש כי האתלטיות הצרפתית עלולה להוות מכשול משמעותי בחצי הגמר.

עוד בנושא:

דני אבדיה: "תפסתי את פיני גרשון ואמרתי לו להיזהר במילים שלו"

ים מדר נבחרת העתודה. ברני ארדוב
מגיעים כפייבוריטים לחצי הגמר. מדר/ברני ארדוב

על הקווים של צרפת עומד ז'אן אמי טופאן, שמאמן כבר כמה שנים את הנבחרת, והוא אביו של שחקן אולימפיאקוס אקסל טופאן. בין השחקנים המובילים בנבחרת נמצא איבן פברייה (2.05) שרושם 15.6 נקודות למשחק, דילן אפו מאמה עם 12.2 נקודות, והרכז הסולידי לודוביק בייהרסט עם 7.4 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק. הצרפתים נחשבים לנבחרת הגנה מעולה, אבל עד כה במפגשי העבר נגד ישראל לא הצליחו לעמוד מול המשחק השוטף של הנבחרת.

לצרפת שלושה שחקנים מעולים שיכלו להשתתף באליפות זאת אך לא נמצאים בסגל מסיבותיהם - סקו דומבויה - הבחירה ה-15 בדראפט האחרון על ידי דטרויט, קיליאן הייז, שעשוי לשחק עם נבחרת הנוער הצרפתית, ותיאו מאלדון, שמתחרה על הבחירה הראשונה בדראפט הבא.

הדרייב אין יהיה מלא מחר לחלוטין, אחרי שכל הכרטיסים למשחק נחטפו תוך חצי שעה אתמול, למרות עליית המחירים ל-100 שקלים הכרטיס הזול ביותר. עם זאת, הפתעה לא נעימה חיכתה לאנשי האיגוד כאשר שחקני נבחרת העתודה ב-2017 ו-2018 גילו היום כי לא נשארו להם כרטיסים למשחק, וזאת לאחר שחלקם נאלצו להקים אנשים כדי לשבת במשחק נגד ליטא. באיגוד מחפשים פיתרון לשחקנים, ומקווים שהדבר יסתדר על הצד הטוב ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully