וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי הפסידה במשחק קדם עונה 1:0 לקוואסאקי פרונטלה

צ'לסי לא מרשימה עד כה תחת פרנק למפארד עם ניצחון אחד משלושה משחקים נגד קבוצות נחותות ממנה. החל קמפיין אוהדים ברשתות החברתיות שקורא למאמן להתפטר, ואפילו לא התחילה העונה

עריכת וידאו: מתן חדד

צ'לסי הפסידה היום (שישי) לאלופה היפנית קוואסאקי פרונטלה בתוצאה 0:1 במשחק ידידות במסגרת מסע קדם העונה של הקבוצה ביפן. המשחק הוכרע בדקות הסיום כאשר הברזילאי לאנרדו דמיאו נגח מקרוב את שער הניצחון בדקה ה-88. לבלוז יש סיבות לדאגה מאחר שלא הגיעה להרבה הזדמנויות הבקעה מול קבוצה שעל הנייר היא אמורה לנצח.

קריסטיאן פוליסיק שאמור לקחת תפקיד משמעותי בהגנה של צ'לסי העונה נכנס כמחלי במחצית השניה אך לא הותיר חותם על המשחק. צ'לסי ניצחה רק באחד משלושת משחקי האימון ששיחקה והתקשורת באנגליה לא מרחמת על לאמפרד וקבוצתו. משחקו הראשון של לאמפרד כמאמן צ'לסי נגמר בתיקו 1:1 מול בוהאמיאנס מהליגה האירית, אך לאחר מכן הצליחה לנצח 0:4 את סנט פטריק אתלטיק, גם היא מהליגה האירית, לפני שנכנעה 1:0 לקבוצה היפנית. עוד 23 לימים לפתיחת הליגה מול מנצ'סטר יונייטד, והלחץ במועדון הלונדוני עולה כאשר אוהדים קוראים למאמן להתפטר.

צ'לסי פתחה בהרכב עם ווילי קבאז'רו, דויד לואיז, קורט זומה, ססאר אספיליקואטה, מרקוס אלונסו, ז'ורז'יניו, מתאו קובאצ'יץ', מייסון מאונט, קנדי, פדרו ובאטשואיי.

עוד בנושא:
פרס ביקש מזידאן להעניק הזדמנות נוספת לבייל

פרנק לאמפרד מאמן צ'לסי. רויטרס
ניצחון אחד בשלושה משחקים עד כה. פרנק למפארד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully