וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה ליכט: "זה נחמד ששחקן כמו רונאלדו מבקש ממך לשחק אצלו בקבוצה"

הרכש ההולנדי של יובנטוס הוצג בטורינו ואמר שהתרגש מהמחווה של הפורטוגלי בגמר גביע האומות, ולא מתרגש מהלחץ על כתפיו: "אם אני רוצה להיות שחקן גדול, עלי להכיל את זה"

יוטיוב

מתייס דה ליכט בן ה-19 עבר מאייאקס ליובנטוס עבור 85.5 מיליון יורו, אחרי שבעונה שעברה היה הקפטן הצעיר ביותר בהסטוריה של ההולנדים. כעת בהצגתו בטורינו אחרי המעבר המתוקשר, אומר הבלם הצעיר שהוא בחר ביובנטוס על פני קבוצות אחרות שמאד רצו אותו, בגלל הבטחון שנתנו לו האיטלקים: "יובנטוס הראתה לי הרבה ביטחון, הראו שהם באמת אוהבים אותי ואני מאד גאה להיות פה. היו הרבה גורמים שהשפיעו על ההחלטה, אבל התחושות שנתנו לי עשו את ההבדל. זה צעד גדול עבורי, הצעד הראשון שלי מחוץ למדינה שלי אז תחילה עלי להתרגל לכך. התרגשתי מאד מאיך שהאוהדים קיבלו אותי פה ואני מקווה שאוכל להחזיר להם חיבה".

ההולנדי, שהדיח בשנה בעונה שעברה את יובנטוס מליגת האלופות עם שער נפלא, התייחס גם כן למפגש שהיה לו עם כריסטיאנו רונאלדו מסגרת משחק בין נבחרותיהם בליגת האומות: "באותו הזמן שקלתי לאיזו קבוצה עלי ללכת אבל רציתי להחליט אחרי ליגת האומות, לצאת לחופשה קצרה ואז לבחור מועדון חדש. זה מאד נחמד ששחקן כמו כריסטיאנו רונאלדו מבקש ממך לשחק אצלו בקבוצה".

עוד בנושא:
עשר ההעברות המוזרות בתולדות הכדורגל העולמי
בסין מנתחים את הסיכוי שזהבי יהפוך לזר הפורה בהיסטוריה

כדי להתגבר על התחרות עם ברצלונה ופריס סן זרמן יובנטוס הציעה לדה ליכט משכורת שעשויה להגיע ל- 12 מיליון יורו לעונה, והפכה אותו לשחקו ההגנה עם השכר הגבוה ביותר באיטליה. "הלחץ הוא נורמלי, שמועדון משלם עבורך הרבה כסף אז יש הרבה לחץ, אבל אם אני רוצה להיות שחקן גדול, עלי להכיל את זה. זה לא ביג דיל בשבילי, אני יכול לעמוד בזה ולהראות את האומץ שלי על המגרש. יש שלוש מסגרות, הליגה, הגביע, וליגת האלופות. ארבע אם מוסיפים את הסופר קאפ. אנחנו רוצים לזכות בהכל, מועדון כמו יובנטוס תמיד רוצה לזכות בהכל, וזה לא ישתנה השנה".

עוד בוואלה!

מעבר לכל דמיון: עשר ההעברות המוזרות בתולדות הכדורגל העולמי

לכתבה המלאה
מתיאס דה ליכט יובנטוס. אתר רשמי
ילבש את החולצה מס' 4 בעונה הבאה. מתייס דה ליכט/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully