וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע העמוס של בלאט: קוזמינסקאס סגר באולימפיאקוס, נוריס קול מתקרב

אחרי החתמת בולדווין והאפ, גם הפורוורד הליטאי ואקס מכבי תל אביב קרובים להצטרף. ניקולה מילוטינוב נשאר לעונה נוספת

עריכה: מתן חדד

שוק ההחתמות ביורוליג ממשיך להיות פעיל ותוסס, ובימים האחרונים נכנסה להילוך גבוה גם אולימפיאקוס של דיוויד בלאט. בשבוע האחרון הספיקה הקבוצה מפיראוס להאריך את חוזהו של ואסיליס ספאנוליס ולהחתים את הרכז ווייד בולדווין והפורוורד אית'ן האפ, אבל היא לא מסתפקת בכך.

על פי "יורוהופס", הקבוצה של בלאט שמה יד גם על שחקן מבוקש למדי בשוק, הפורוורד הליטאי מינדאוגאס קוזמינסקאס, שהיה בין היתר - אם להסתמך על דיווחים שונים ביבשת - על הכוונת של מכבי תל אביב וז'לגיריס קובנה. ביוון משוכנעים שהפורוורד בן ה-30 כבר סגר את תנאיו לשנתיים, ושבלאט מייעד לו דקות בעמדת הפאוור פורוורד אותה יחלוק עם יורגוס פרינטזיס הוותיק.

עוד בנושא

פנרבחצ'ה החתימה את דריק וויליאמס, אית'ן האפ חתם באולימפיאקוס
דיווח: ג'יי אר סמית' שוקל לעבור לאירופה, הוצע למכבי תל אביב
ספאנוליס ממשיך לעונה נוספת באולימפיאקוס, סטפן יוביץ' עובר לחימקי

מינדאוגאס קוזמינסקאס שחקן מילאנו. דני מרון
בעונה הבאה הוא אצל בלאט. קוזמינסקאס/דני מרון

בלאט עדיין מחפש עוד גארד זר לסגל, ונראה שאחד המועמדים העיקריים הוא מיודענו נוריס קול, ששיחק במכבי תל אביב בעונת 2017/18. על פי "יורוהופס", קול ששיחק בעונה שעברה בבודוצ'נוסט הוא המועמד המועדף על בלאט בשלב זה. גם הגארד נאז לונג, ששיתף פעולה עם יובל זוסמן במדי קליבלנד בליגת הקיץ, סומן, אולם הוא מעדיף להמתין להצעות מה-NBA.

התפתחות חיובית נוספת מבחינת בלאט היא ההתחייבות של ניקולה מילוטינוב לעונה נוספת. הסנטר הסרבי המצטיין היה על הכוונת של צסק"א מוסקבה וכבר התנהל משא ומתן מתקדם לשחרורו, אולם בסופו של דבר הוחלט שישלים את עונתו האחרונה בחוזה ביוון. אמש התייחס מילוטינוב לדברים ואמר: "אני מאושר באולימפיאקוס, ולא אובססיבי לגבי העתיד שלי".

עוד בוואלה!

פנרבחצ'ה החתימה את דריק וויליאמס, אית'ן האפ חתם באולימפיאקוס

לכתבה המלאה
ניקולה מילוטינוב שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
גם הוא נשאר. מילוטינוב/GettyImages

עוד חדשות כדורסל אירופי

* מלאגה קרובה להחתים את אחד הרכז ג'וש אדאמס, לשעבר באנדולו אפס. בעונה החולפת החליף הגארד האתלטי בן ה-25 שלוש קבוצות: בשיקטאש, שאנג'י הסינית וראפטורס 905, קבוצת הג'י ליג של טורונטו.

* גארד פנרבחצ'ה בעונה החולפת אריק גרין חתם בפוג'יאן מהליגה הסינית. הוא העדיף את ההצעה הסינית על פני הצעות מכמה קבוצות יורוליג.

* חימקי מוסקבה שחררה את הרכז הסרבי סטפן מרקוביץ'. יחליף אותו בקבוצה בן ארצו סטפן יוביץ', שחתם מוקדם יותר השבוע על חוזה לשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully