וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה החתימה את דריק וויליאמס, אית'ן האפ חתם באולימפיאקוס

אחרי ההחתמה הנוצצת של דה קולו, הקבוצה של אוברדוביץ' התחזקה גם בפורוורד המצוין שכיכב בבאיירן מינכן אשתקד. שיין לארקין נשאר באפס

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי עונת הבכורה המרשימה שלו ביורוליג, דריק וויליאמס חתם היום (חמישי) באופן רשמי בשורות פנרבחצ'ה הטורקית. וויליאמס, 28, כיכב בעונה החולפת בבאיירן מינכן והיה גם על הכוונת של אנאדולו אפס ומילאנו, אבל הטורקים הצליחו לזכות בשירותיו ולהשלים עוד החתמה נוצצת אחרי שנאנדו דה קולו חתם מוקדם יותר בקבוצה של אוברדוביץ'.

הפורוורד, שייכנס לנעליו של ניקולו מלי שעבר ל-NBA, רשם בעונה החולפת ממוצעים נאיםשל 13.4 נקודות ו-4.2 ריבאונדים למשחק ביורוליג ו-11.4 נקודות למשחק בליגה הגרמנית. וויליאמס ישלים חמישייה נוצצת במיוחד בפנרבחצ'ה שתכלול גם את קוסטס סלוקאס, נאנדו דה קולו, לואיג'י דאטומה ויאן וסלי.

דריק וויליאמס באיירן מינכן. GettyImages
נודד עם הכישרון שלו לטורקיה. דריק וויליאמס/GettyImages

* עוד ביורוליג: אולימפיאקוס של דיוויד בלאט הודיעה על החתמתו לשנתיים של הפורוורד האמריקאי איתן האפ. האפ, 23, שיחק בעונה שעברה בוויסקונסין מהמכללות ורשם ממוצעים של 17.9 נקודות ו-10.3 ריבאונדים למשחק במהלך 28 המשחקים שלו ב-NCAA. אחרי שלא נבחר בדראפ האחרון, האפ החליט לנסות את מזלו ביורוליג והיוונים לקחו הימור בהחתמתו.

* אחרי שרשם עונה נפלאה אשתקד והוליך את אנאדולו אפס לגמר היורוליג, שיין לארקין סיכם במועדון הטורקי לעונה נוספת. חוזהו של לארקין צפוי לכלול אופציית יציאה ל-NBA ועל פי הדיווחים הוא הולך להיות אחד השחקנים בעלי השכר הגבוה ביותר ביורוליג. לארקין היה בורג משמעותי באחת העונות הכי טובות בהיסטוריה של המועדון, שהסתיים גם עם אליפות מתוקה עם ניצחון בגמר הפלייאוף על פנרבחצ'ה הגדולה.

עוד בוואלה!

דיווח: ג'יי אר סמית' שוקל לעבור לאירופה, הוצע למכבי תל אביב

לכתבה המלאה

כך פנרבחצ'ה הציגה אותו..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully