וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "ב-MLS אני כמו פרארי לצד מכוניות פיאט"

חלוץ LA גלאקסי בראיון: "אני השחקן הטוב בליגה בפער גדול. קרלוס ולה? הוא בשיא שלו ומשחק פה בליגה, איפה אני שיחקתי בגילו?"

עריכת וידאו: מתן חדד

זלאטן איברהימוביץ' ממשיך לבלות בליגה האמריקאית וליהנות מהחיים ב-MLS. אתמול (חמישי) עלתה ב-ESPN כתבה וראיון שנעשו עם החלוץ השבדי.

"אני מאמין שאני רואה דברים לפני שהם מתרחשים", אמר איברהימוביץ' בראיון, "למשל השער שכבשתי בזמנו נגד אנגליה היה לא הגיוני". הכתב טען שזה מה שהוא התכוון לשאול אותו והשבדי אמר בתגובה: "אתה רואה? אני יודע מה הולך לקרות. עכשיו תגיד לי אתה: כמה אנשים היו מסוגלים להגיד את זה לפני שאתה שואל".

זלאטן הוסיף ואמר: "לא הגעתי ל-MLS כי אני איברהימוביץ', הגעתי כי אני רוצה להראות לכם מה זה כדורגל. אמרתי כי אני רוצה להראות לאמריקאים מה זה הכדורגל שלי. אמרתי לגלקסי בואו נחתום על העסקה עכשיו. אם תהיו לא מרוצים אחרי חודש, אז בסדר, נבטל את העסקה ואני אלך".

על תחילת דרכו בשבדיה אמר איברהימוביץ': "בית הספר היה בסדר, קיבלתי שם אוכל בחינם. גרמו לי להרגיש שונה. הכדורגל בשבדיה היה שייך רק לכדורגלנים שבדים מרקע שבדי. ואז אני מגיע - בחור גדול. אף גדול, שיער כהה, עיניים חמות. גם שיחקתי בסגנון גדול, לא שבדי טיפוסי. הסגנון השבדי תמיד היה לעבוד קשה אחד בשביל השני. מאיפה שאני הגעתי כל אחד היה צריך לאתגר את השני כי ניסינו להיות סגנון שחקן אינדיבידואלי. מי יהיה הדריבליסט הכי טוב? מי הבועט הטוב ביותר? למדתי לפתור את הדברים בעצמי. תנו לי את הכדור ואני אדאג להכול. אני אכבוש, אני אקח שחקן באחד על אחד, אעבור אותו בדריבל, אכניס לו את הכדור בין הרגליים".

עוד בנושא:

ברצלונה הציעה 90 מיליון ליש"ט ושני שחקנים לפריס סן ז'רמן תמורת ניימאר

שחקן לוס אנג'לס גלאקסי, זלאטן איברהימוביץ'. GettyImages
הנזיר שמכר את הפרארי? זלאטן/GettyImages

המראיין שאל את החלוץ אם הוא חולם על כדורגל וזלאטן ענה: "לחלום? לא, אני לא צריך לחלום. כשהייתי צעיר חלמתי. עכשיו אני בחלום. עכשיו אני החלום". כשנשאל האם הוא משחק טוב כשהוא כועס אמר איברהימוביץ': "כןןןןןןןןןן כך אני מוציא את המיטב מעצמי. כך אני מרגיש שאני חי. יש ספורטאים שנאכלים מבפנים על ידי הכעס, לא זלאטן. אני צריך לכעוס כדי להרגיש שאני חי. כשאני משחק בלי כעס אני נהיה מרושל. כעס יוצר אנרגיה, אני רואה את כל הסביבה כשאני כועס. זה לא כעס שגורם לי לפגוע במישהו".

זלאטן המשיך ואמר: "אני לא חושב שהאנשים ששולטים ב-MLS רוצים באמת להפוך את המשחק הזה לגדול כמו באירופה. לא מרוויחים כסף בכדורגל, באירופה אני יכול אולי לחשוב על שני מועדונים שמרוויחים כסף, השאר לא, הם עושים את זה מתוך תשוקה. כאן אתם עושים כסף בספורט. זה הכול. אתם פוגעים בכדורגל עם כל החוקים פה. עם כל תקרות השכר והתקציב, אתה לא יכול להביא שחקנים שאתה רוצה. יש פה יותר חוקים מאשר יש לי בבית".

ואז החלוץ השבדי בן ה-37 התייחס לרמה בליגה האמריקאית ואמר: "MLS זו לא הרמה של אירופה, אם להיות כן. לפני כן שיחקתי עם שחקנים ברמה שלי או לפחות קרובים אליה וכאן אני כמו פרארי לצד מכוניות פיאט. ויכול לקרות שהפרארי תהפוך לפיאט או שהפיאט תהפוך לפרארי. היה לי את אותו דבר בנבחרת שבדיה, אבל לא ברמה הזו. אמרתי להם שאני לא מקבל את זה שהכדור לא מגיע אליי או שמגיע אליי מאוחר מדי. אני רוצה שהשחקנים יתקרבו לרמה שלי. כל זה גורם לי להאט קצת. המשחק באמריקה יכול להיות מהיר יותר, טקטי יותר וקצבי יותר".

בסופו של הראיון איברהימוביץ' נשאל האם הוא השחקן הכי טוב ב-MLS וענה: "בוודאי, בפער עצום". ואז נשאל לגבי קרלוס ולה ואמר: "הוא בן 29, בשיא הקריירה שלו ובאיזו ליגה הוא משחק? ב-MLS. איפה אני שיחקתי כשהייתי בגיל שלו? נכון, באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully