וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה על שחרורו של אריק סאבו, שנמצא בדרכו לטורקיה

18.7.2019 / 14:24

הקיץ הסוער של הקבוצה נמשך והסלובקי הפך לשחקן השביעי שמשוחרר מהסגל של ברק בכר: "מודים לאריק ומאחלים לו הצלחה". הקשר צפוי לחתום בליגה השנייה בטורקיה

צילום: בני ואינר, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים של הפועל באר שבע לקראת לאצ'י

הפועל באר שבע הודיעה היום (חמישי) שהקשר אריק סאבו הגיע להסכמות עם המועדון ושוחרר מהקבוצה. "אנו מודים לאריק ומאחלים לו הצלחה", נמסר מהקבוצה. השחרור של סאבו ממשיך את הקיץ הסוער של הקבוצה מבירת הנגב, שכולל עזיבה, שלא לומר מהפכה. אחרי שחרורו של סאבו, הקבוצה של ברק בכר שחררה הקיץ כבר את חאתם עבד אלחמיד, קווין טאפוקו, עדן בן בסט, אריאל הרוש, מיכאל אוחנה בן תורג'מן. עדיין מתנדנדים: חן עזרא, שיר צדק ודור אלו, שצפויים גם הם למצוא קבוצה חדשה.

סאבו הסלובקי, 27, הגיע בתחילת העונה שעברה לבאר שבע מבית"ר ירושלים (בעסקה שבמסגרתה דן איינבינדר עבר לבית"ר ירושלים), אבל היה חלק מהעונה המאכזבת של הקבוצה. הוא חתם לשלוש שנים בבאר שבע, אבל הקבוצה הבהירה לו שהיא כבר לא בונה עליו.

סאבו עדכן את הקבוצה שהוא שוקל הצעות מטורקיה, אחת מהן היא מהטאיספור שסיימה את העונה שעברה במקום השלישי בליגת המשנה. שחקנים שמתאמנים כעת לצד סאבו בקבוצת המנודים טוענים ש"זו אבידה גדולה לבאר שבע, היא עשתה טעות גדולה שלא השאירה אותו".

עוד בנושא

הערב: באר שבע מארחת את הגומלין מול לאצ'י (20:30, ספורט 4)
תמונת מצב: כל השינויים בסגלי קבוצות ליגת העל הקיץ

שחקן הפועל באר שבע אריק סאבו. לירון מולדובן
הגיע לסיכום על פרידה. אריק סאבו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully