וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקנדל מפלצתי". אקס הפועל חיפה מסעיר את הכדורגל הרומני

פיליפ יאזביץ' שמע שהוא משוחרר מקבוצתו הרומנית, תקף וגרם לאשפוזו של המנהל המקצועי. אתם תבחרו לאיזו גרסה להאמין

צילום: לילך וייס, עריכה: ניב מעוז

"סקנדל מפלצתי" מכנים זאת ברומניה ביממה האחרונה. פיליפ יאזביץ' אולי זכור לאוהדי הכדורגל בישראל בשל התקופה הקצרה בה שיחק בהפועל חיפה בהצלחה מועטה מאוד בעונת 2016/17. לאוהדי הכדורגל ברומניה הוא ייזכר החל מאתמול בגלל דברים אחרים.

יאזביץ' שמשחק בקבוצת הרמנשטאדט מהליגה הבכירה ברומניה, הוזמן אתמול (שלישי) לשיחה עם המנהל המקצועי רזבאן זמפיר והיו"ר איליו מורסאן, ושמע שהוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה. אף אחד לא ציפה למה שקרה בהמשך. אתם תבחרו למי להאמין.

פיליפ יאזביץ' הפועל חיפה. ברני ארדוב
שתי גרסאות מנוגדות. פיליפ יאזביץ'/ברני ארדוב

לפי גרסת המנהל המקצועי והיו"ר, יאזביץ' קם מהכסא, התקרב לזמפיר וקילל אותו. שניות לאחר מכן הקרואטי חבט בו עם האגרוף והפיל אותו לרצפה. אחרי שהוא קם, יאזביץ' שוב הכה אותו כמה פעמים. זמפיר המוכה והחבוט, פינה את עצמו לבית החולים שם הוא נזקק לטיפול וכמובן שבמקביל תקשורת הספורט הרומנית עודכנה בפרטים.

"המשטרה צריכה לעצור אותו", אמר היו"ר מורסאן, "הוא התנהג כמו חוליגן. היחסים בינינו היו טובים עד עכשיו, הכרתי אותו מקלוז', הוא היה לוחם אבל רק על המגרש. אני עדיין בהלם. הוא היסטוריה במועדון שלנו, עכשיו לא מעניין אותי שיש לו פה חוזה".

ומה אומר יאזביץ'? הגרסה שלו שונה בתכלית: "קראתי מה המנהל המקצועי אומר והוא משקר. כל הבלגן התחיל כי הוא סירב לשלם לי את מה שמגיע לי. הוא אמר לי שאני צריך לעזוב ואמרתי לו שאעשה זאת אחרי שאקבל את הכסף שחייבים לי מהעונה שעברה. הוא התחיל לקלל אותי, לאיים עלי ולנופף באגרוף שלו. באופן אינסטינקטיבי ניסיתי לברוח ופגעתי בו. פגעתי בו רק פעם אחת וזה היה מתוך הגנה עצמית. כולם במועדון מכירים אותו ועומדים לצדי. אם הייתי אשם, הייתי בורח מרומניה, אבל אין לי סיבה לעשות זאת".

עוד בוואלה!

השיחה, הסטירה והיפהפיה שבגללה זה קרה. עוד סערה מבית היוצר של הכדורגל הרומני

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully