וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טי ג'יי קליין חתם לעונה נוספת בהפועל חולון: "שחקן רעב שרוצה לפרוץ"

16.7.2019 / 18:22

במועדון הודיעו רשמית כי הפורוורד המתאזרח (25, 2.06 מ') שהעמיד אשתקד ממוצעים של 10 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק ימשיך לעונה שלישית

הפועל חולון הודיעה הערב (שלישי) באופן רשמי כי טי ג'יי קליין האריך את חוזהו במועדון וימשיך לעונה נוספת. הפורוורד המתאזרח יתפוס את משבצת הישראלי הבכיר ברוטציה - כשלצידו יוגב אוחיון, שלומי הרוש, עמית שמחון וגיא פניני.

קליין (25, 2.06), שסיים את העונה החולפת כבר בחודש מארס בגלל פציעה בגב, התאושש ונמנה על קבוצת ליגת הקיץ של מילווקי בלאס וגאס. בין המשחקים הוא נפגש עם מאמנה החדש של חולון, שרון דרוקר, ושוחח עימו. מלכתחילה התכוונו בחולון לסיים את ההתקשרות עם קליין, אבל מועמדותו עלתה מחדש על הפרק לאחר שעידן זלמנסון העדיף לחתום בהפועל ירושלים. המתאזרח העמיד אשתקד ממוצעים של 10 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בליגת העל, בעוד בליגת האלופות תרם 9 ו-5.5 בהתאמה.

"שמחים לקבל את טי ג'יי אלינו שוב, נפגשנו איתו בליגת הקיץ בלאס וגאס וראינו שחקן רעב שרוצה לפרוץ אצלנו בסגול ולעזור למועדון להצליח. ברוך הבא!" אמר שרון דרוקר. יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, הוסיף: "אנו שמחים שהבשילו כל התנאים להחזיר את טי ג'יי הביתה, גם לנו וגם לשחקן היה ברור מהתחלה שכאן הוא רוצה להיות וכל השמועות שצצו בסוף העונה שעברה הן פרי דמיונם של אחרים".

עוד בנושא:

בשבוע שעבר פרסמנו: טי.ג'יי קליין סיכם בהפועל חולון לעונה נוספת
אותלו האנטר חתם במכבי תל אביב: "שמח להיות חלק מהמורשת"
מסע הציד: כך שמה מכבי תל אביב את ידה על אותלו האנטר
הפועל באר שבע: הגארד/פורוורד האמריקאי ג'ון פטרוסלי חתם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully