וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע הציד: כך שמה מכבי תל אביב את ידה על אותלו האנטר

16.7.2019 / 9:20

הצהובים שמרו על המגעים בשקט במשך תקופה ארוכה. בקבוצה חששו מגילו, אך ההופעה הטובה בפיינל פור היורוליג והקשר עם ספרופולוס הכריעו. וגם: כמה שחקנים נוספים עוד אמורים להצטרף לסגל?

האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות

מכבי תל אביב השלימה הבוקר (שלישי) את ההחתמה השנייה שלה הקיץ אחרי שהגיעה לסיכום עם הסנטר אותלו האנטר ששיחק בעונה שעברה בצסק"א מוסקבה, שחתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, והוא צפוי להשתכר כ-800 אלף דולר.

עם סיום העונה ב-VTB יצרו במכבי תל אביב קשר עם האנטר וסוכנו האמריקאי וביקשו ממנו לעדכן בהתפתחויות, כשהם במקביל בוחנים את השארתם של ג'וני אובריאנט ואלכס טיוס. אחרי שהשניים נפלו סופית, לפני כעשרה ימים, עם פתיחת ליגת הקיץ בווגאס, החלו המגעים עם האנטר לעלות מדרגה וכבר בסוף השבוע הגיעו לפריצת דרך איתו. בעוד שמות רבים יצאו לתקשורת, שמו של האנטר נשמר בשקט עד הפרסום אמש באתר "יורוהופס". במועדון רצו לסגור את הנושא בשקט, והפעם גם הצליחו.

עוד בנושא

אותלו האנטר חתם רשמית: "שמח להיות חלק מהמורשת של מכבי"
חמישה דברים שלא ידעתם על אותלו האנטר

שחקן אולימפיאקוס בעבר אותלו האנטר עם מאמנו יאניס ספרופולוס. Action Images, אתר רשמי
נדוניה של המאמן. אותלו האנטר עם יאניס ספרופולוס באולימפיאקוס/אתר רשמי, Action Images

האנטר הוא נדוניה שמביא איתו יאניס ספרופולוס מהתקופה שלו באולימפיאקוס. למרות שמועות על מערכת יחסים מורכבת בין השניים, המאמן עשה מאמצים להשאירו במועדון גם כשהלך לריאל מדריד, וגם בקיץ לפני שחתם בצסק"א מוסקבה, והפעם הוא סימן אותו כאופציה הבכירה להגיע במקומו של אלכס טיוס. אגב, אם האנטר לא היה מגיע למכבי, מי שהיה אמור לנחות הוא דווין בוקר מבאיירן מינכן.

במכבי תל אביב היה מי שהביע חשש מכך שהאנטר כבר בן 33, אך הקשר עם ספרופולוס, ובתוספת היכולת הטובה בחצי גמר הפיינל פור נגד ריאל מדריד, גרמו לצהובים להשתכנע שזה האיש שצריך כגיבוי של טאריק בלאק.

ההגעה של האנטר תעלה את מצבת השחקנים בסגל לתשעה, כשלפחות עוד שלושה שחקנים חדשים אמורים להגיע - שניים בוודאות בעמדות הגארד, ועוד פורוורד בעמדה מספר 4, כשייתכן שזה יהיה עומרי כספי, אך ייתכן שמלבד כספי יגיע עוד שחקן בעמדה זו. קאדים אלן, שהוזכר כמועמד בעמדות הגארד, הוצע למועדון על פי גורמים במכבי, אך בקבוצה בוחנים מועמדים נוספים. במכבי שומרים על קשר גם עם דיאנדרה קיין, שעשוי בסופו של דבר להשאר, לצד רכז זר שיוחתם.

עוד בוואלה!

הימור מושכל: הכירו את אותלו האנטר, הסנטר החדש של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully