וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותלו האנטר חתם במכבי תל אביב: "שמח להיות חלק מהמורשת"

16.7.2019 / 9:35

הסנטר/פורוורד האמריקאי (33, 2.03) חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת ואמר: "רוצה ליצור עוד רגעים זכורים עבור כולנו, רגעי אליפות. בואו נצא לדרך". ספרופולוס: "מרוצה מאוד"

האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב חוגגת זכייה באליפות

אחרי שדווח על כך אתמול בתקשורת הזרה, כעת זה רשמי: מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הסנטר/פורוורד האמריקאי אותלו האנטר (33, 2.03) לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. "אני מרוצה מאוד מההחתמה של אותלו האנטר", אמר המאמן יאניס ספרופולוס לאתר הרשמי של המועדון. "זאת תהיה הפעם השניה שנשתף פעולה האחד עם השני והפעם לטובת מכבי. הוא מכיר את השיטה שלי, הוא מנוסה מאוד ביורוליג והוא מגיע כדי להשלים את הקו הקדמי שלנו".

האנטר עצמו אמר: "אני שמח להיות חלק מהקבוצה וחלק מהמורשת הזאת וליצור עוד רגעים זכורים עבור כולנו, רגעי אליפות. אני כבר לא יכול לחכות שהעונה הזאת תתחיל, אז בואו נצא לדרך". האנטר הוא שחקן מנוסה למדי, גם ביורוליג. הוא שיחק בארבע קבוצות שונות במפעל הבכיר - סיינה, אולימפיאקוס (שם שיחק תחת יאניס ספרופולוס), ריאל מדריד וצסק"א מוסקבה, קבוצתו בשנתיים האחרונות. הוא נחשב לשחקן פנים יעיל עם יכולות הגנתיות טובות.

רק לאחרונה סיים חוזה בצסק"א מוסקבה, במדיה העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 7.7 נקודות ו-4.3 ריבאונדים למשחק. בעבר האנטר שיחק תקופה קצרה גם ב-NBA, במדי אטלנטה הוקס בעונת 2008/09.

אותלו האנטר שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
זה רשמי. אותלו האנטר/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully