וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא בית הדין של ההתאחדות: "האלימות פחתה והענישה פחתה. מודה שאין צדק מוחלט"

16.7.2019 / 11:04

אמנון סטרשנוב סיכם את העונה החולפת ואמר שלמרות שפחתה האלימות במגרשים, עדיין הגזענות קיימת: "לא הצלחנו לסיים עם הסיפור הזה, אבל פני הכדורגל כפני החברה"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל השופט אמנון סטרשנוב כינס הבוקר את התקשורת לסכם את עונת המשחקים האחרונה. סטרשנוב הפתיע בתחילת דבריו כשאמר: "האלימות פחתה בשנה האחרונה, ולכן הענישה פחתה. לא ראינו סגירת מגרשים בעונה החולפת ואת זה אני זוקף לקבוצות ולענישה. לגבי גזענות, עדיין לא הצלחנו לסיים עם הסיפור הזה, אבל פני הכדורגל כפני החברה".

נשיא בית המשפט הוסיף כי "נושא האחריות השילוחית מאוד חשוב לי. שואלים מה הקבוצות יכולות לעשות מול האוהדים, ואני חושב שבשנים האחרונות הוכח שהקבוצות מטפלות ומגישות תביעות - מכבי חיפה זכתה בתביעות של מיליון שקל נגד אוהדים מתפרעים, בית"ר ירושלים נלחמת יחד עם הבעלים משה חוגג וזה ראוי לציון. תופעה מצערת בעיני זו התנהגות של בעלי קבוצות כלפי שופטים, ולא רק בעלי קבוצות אלא גם נושאי תפקידים".

עוד בנושא:
ספרטה פראג תחזיר בימים הקרובים תשובה לנציגיו של ז'ורז' מאנג'ק
תמאש ייצא למחנה האימונים, למרות רצונו לעזוב את הקבוצה
בית"ר ירושלים לא רוצה להתפשר: "נמצא בלם זר איכותי"

אמנון סטרשנוב נשיא בית המשפט העליון של ההתאחדות לכדורגל. דני מרון
"פני הכדורגל כפני החברה". אמנון סטרשנוב/דני מרון

הנשיא סטרשנוב הוסיף: "באשר להתערבות של בתי משפט אזרחיים בהחלטות בתי הדין, אני רוצה לצמצם זאת למינימום. לבתי המשפט יש מספיק עבודה גם בלי ענייני בתי הדין לכדורגל. בית המשפט האזרחי לא היה צריך להתערב בענייני ראייקוביץ'. לבתי משפט יש מקום להתערב רק בעניינים שאינם קשורים למשמעת. במקרים של אליניב ברדה והשופט אורן סמיניאן פנו לבית משפט מחוזי ולשניהם זה עלה 25 אלף שקל".

בעניינים נוספים אמר נשיא בית המשפט: "קבוצות יכולות לתבוע גם את המשטרה אם הן מרגישות שלא נעשתה עבודה. באשר להורדת תשע נקודות לקבוצות שמתפרקות, חייבת להיות סנקציה גם למוסד הזה ברגע שיש פירוק. הורדת תשע נקודות זה דבר סביר, לא אתנגד גם להורדת ליגה לקבוצות. לעניין אחוז הזיכויים הנמוך של הקבוצות, התקנון אומר שדו"ח השופט במשחק הוא ראיה מכרעת. בתי הסוהר מלאים באנשים שבטוחים שהם חפים מפשע. אני מסכים שאין צדק מוחלט בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, כמו שאין צדק מוחלט בבתי דין אחרים".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה: ספרטה פראג תחזיר בימים הקרובים תשובה לנציגיו של ז'ורז' מאנג'ק

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully