וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו מאוד רוצים את שיר צדק, אך התקציב שלנו מאוד ברור"

15.7.2019 / 11:46

הקבוצה של ניסו אביטן ממשיכה בהכנות לעונה הבאה, ואחרי מכירתו של אדי גוטליב, בקבוצה מאד רוצים את שיר צדק אך מבהירים שבאר שבע והשחקן יצטרכו להשתתף בעלויות. אוראל דגני עשוי לעשות את הדרך ההפוכה, בקבוצה מרוצים ממאור בוזגלו

צילום וידאו: יותם רונן עריכת וידאו: ניר חן

בהפועל תל אביב ממשיכים במאמצים לצרף את שיר צדק על חשבונו של אדי גוטליב, אך הבהירו היום כי לא יחרגו בשלב זה מהסכום שהקציבו לעסקה. גורם בהפועל אמר הבוקר: "אנחנו מוכנים לשאת בעלות של 1.2 מיליון ש"ח מחוזהו של צדק בבאר שבע, אך את השאר יצטרכו להשלים באר שבע והשחקן. אנחנו מאוד רוצים את שיר צדק אך התקציב שלנו מאוד ברור".

אדי גוטליב אמור לטוס היום (שני) לחתום באורנבורג הרוסית. הפועל תקבל מהרוסים כ-350 אלף יורו עבור הבלם. רק לאחר השלמת מכירתו של גוטליב והכסף שייכנס מרוסיה יתקבלו החלטות בנוגע לעתידו של אוראל דגני במועדון. בהפועל יודעים כי במידה וחאתם עבד אלחמיד יימכר לסלטיק, באר שבע תסכים לשלם את סעיף השיחרור של קפטן הקבוצה ולצרפו.

עוד בנושא:
משה חוגג יכריע לגבי לה פמיליה: "הכיוון מלחמתי"
אוהדי הפועל באר שבע עודדו את חאתם עבד אלחמיד
קולות במכבי ת"א עדיין קוראים להחזיר את אלי דסה

שיר צדק שחקן הפועל באר שבע מול צחי גיגי שוער מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מועמד לשחק בהפועל תל אביב. שיר צדק/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב נשמעו קולות בימים האחרונים כי נכון יהיה לשדרג לדגני במעט את החוזה ולהשאיר אותו, אך אין תמימות דעים בנושא ולכן כרגע ניסו אביטן יוצא למחנה האימונים מבלי שיידע מי יהיו הבלמים שלו בעונה הקרובה. בהנהלת המועדון נשמעו יותר רגועים ואמרו: "רז שלמה הוא בלם העתיד של המועדון ולידו ישחקו שני בלמים מנוסים בוודאות".

הקבוצה טסה אתמול לפולין, אך בהרכב מעט חסר. עמנואל בואטנג לא נסע יחד עם הקבוצה מפני שעדיין לא קיבל את הויזה שלו, ובמועדון מקווים כי יצטרף כמה שיותר מהר. בהפועל מרוצים מהשתלבותו של מאור בוזגלו ובצוות המקצועי אף אמרו עליו: "אחרי מה שעבר בבית"ר ובקיץ הוא בא להוכיח את עצמו, הוא רוצה להנהיג את הקבוצה. זה מאור בוזגלו אחר, יראו את זה השנה". בפני השחקנים הוקראו כל ההנחיות וכללי האתיקה למחנה.

עוד בוואלה!

ברומניה טוענים: גבריאל תמאש במו"מ מתקדם עם אסטרה ג'ורג'יו

לכתבה המלאה
אוראל דגני קפטן הפועל תל אביב. קובי אליהו
חוסר וודאות בנוגע לעתידו. אוראל דגני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully