וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה: דני אבדיה פרגן למדר וחנוכי, קרביץ: "אפשר להגיע להישגים גדולים"

15.7.2019 / 7:47

אופטימיות בנבחרת אחרי הניצחון על איטליה. שחקן מכבי תל אביב נשאר עם הרגליים על הקרקע: "נבין מה עשינו לא נכון". ישראל תנעל את שלב הבתים נגד אוקראינה (20:30, ספורט 5) ותדע לאחר המשחק מי היריבה בשמינית הגמר

ים מדר דני אבדיה נבחרת העתודה. דני מרון
שוב הצטיינו. אבדיה ומדר/דני מרון

נבחרת העתודה של ישראל רשמה אמש (ראשון) את ניצחון הבכורה שלה באליפות אירופה בתל אביב כשגברה 75:85 על נבחרת איטליה בדרייב אין. הנבחרת של אריאל בית הלחמי כבר הוליכה ב-14 נקודות במחצית, ראתה כיצד איטליה הופכת את התוצאה ומוליכה ברבע האחרון, לפני שדקות אחרונות גדולות של ים מדר ודני אבדיה נתנו לה את הניצחון.

מדר הוביל את קלעי הנבחרת עם 20 נקודות, 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, כשאבדיה מוסיף 17 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. יותם חנוכי היה האיש של הנבחרת במחצית הראשונה כשסיים עם 16 נקודות והקפטן יאיר קרביץ בכמה מהלכים גדולים סיים עם 12 נקודות.

"היה משחק קשה עם אולם מלא והייתה לנו הרבה התרגשות, הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה וכשאנחנו משחקים את המשחק שלנו אפשר להגיע להישגים גדולים", אמר קרביץ בסיום, "רצנו היום יותר טוב, שטפנו את המשחק, ההגנה שלנו הייתה הרבה יותר טובה וזה מה שמביא לנו את הניצחונות. אנחנו צריכים לשפר את ריבאונד ההגנה שלנו, נשים על זה דגש ונקווה לטוב. לא היינו מתואמים ברבע השלישי וצריכים להיות יותר מרוכזים".

עוד בנושא:

אליפות אירופה עד גיל 20: נבחרת העתודה גברה על איטליה 75:85
אריאל בית הלחמי: "עדיין לא משחקים את המשחק שלנו, יש חוסר יציבות"

יותם חנוכי נבחרת ישראל. דני מרון
אקס פקטור. חנוכי/דני מרון

אבדיה שלקח הרבה מאוד אחריות בסיום הוסיף: "סוף סוף שיחקנו כמו קבוצה, עדיין היו רגעים שלא היינו מרוכזים והם חזרו מפיגור גדול, נראה את הווידאו ונבין מה עשינו לא נכון. גאה בכל הנבחרת, הראינו המון אופי. סומך על כל המערכת והמאמן שעושה עבודה מדהימה איתנו. כשהיינו צריכים לעשות את העצירות ואת הסלים החשובים עשינו אותם. כל השחקנים שהיו על המגרש ברבע הרביעי נתנו הכל, הכניסו אותי למשחק, האיטלקים שמרו מדהים, קבוצת הגנה מדהימה, קשה לייצר עליהם, אבל אני גאה בכל הקבוצה".

על מערכת היחסים שלו עם ים מדר והיכולת של מדר וחנוכי הוסיף שחקן מכבי תל אביב: "אני וים חברים מאוד טובים, מבינים אחד את השני, הוא רכז סופר מוכשר, השתפר בצורה שאתם לא מבינים, הוא ילד גבר, ילד שנלחם, אבל זה לא רק הוא, זה כל הנבחרת שנותנת הכל על הפרקט. אנחנו יחידה אחת ומסתכלים על קדימה. אני סופר גאה ביותם חנוכי, יכול להיות שהחדר אוכל עשה לו טוב, או משהו באוכל, הוא חזר מפציעה קשה, וזה הכי מגיע לו בעולם".

היום (20:30, ספורט 5) תפגוש הנבחרת את אוקראינה למשחק שינעל את שלב הבתים הראשון. ישראל תדע את מי היא תפגוש במקרה של ניצחון עוד לפני המשחק, אך במקרה של הפסד היא תוכל לדעת רק אחרי ההתמודדות. בכל מקרה ניצחון, שישלח את הנבחרת למקום הראשון או השני, יסדר לה מפגש נגד בריטניה או מונטנגרו בשמינית הגמר, בעוד הפסד, שמשמעותו לסיים במקום השלישי או הרביעי, יסדר מפגש קשה יותר נגד צרפת או טורקיה.

עוד באותו נושא

אליפות אירופה עד גיל 20: נבחרת העתודה גברה על איטליה 75:85

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully