וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל בית הלחמי: "עדיין לא משחקים את המשחק שלנו, יש חוסר יציבות"

14.7.2019 / 22:50

מאמן העתודה לא התרגש יותר מדי מהניצחון על איטליה: "יש קצת לחץ על השחקנים, ההתקפה לא היתה כמו בהכנה". ים מדר: "דני אבדיה עשה עבודה מעולה"

ים מדר נבחרת העתודה. דני מרון
סוחב את הנבחרת עליו. ים מדר/דני מרון

נבחרת העתודה של ישראל השיגה הערב (ראשון) ניצחון ראשון באליפות אירופה עד גיל 20 כשגברה 75:85 על הנבחרת המקבילה של איטליה. ים מדר, דני אבדיה וגם יותם חנוכי עם רבע שני מצוין שבו הוא צלף ארבע שלשות, התעלו מול האיטלקים החזקים והעמידו את ישראל במצב שבו ניצחון במחזור האחרון מחר מול אוקראינה עשוי להעלות אותה מהמקום הראשון בבית.

ים מדר דני אבדיה. דני מרון
צמד המצטיינים. אבדיה ומדר/דני מרון

ים מדר המצטיין אמר לאחר המשחק: "דני (אבדיה) עשה עבודה מעולה ונתן לנו עצירות שניצחנו לנו את המשחק. אני שמח שהשתחרר משהו בנבחרת ופתאום הכדורים נכנסו. שמח שפתחנו את המשחק השני ככה. נראה מחר את הוידאו של אוקראינה כדי להיערך אליהם. למדנו מה עשינו לא טוב במשחק הראשון, אני שמח שהיום הגיע הניצחון".

אריאל בית הלחמי המאמן אמר: "אני חושב שאנחנו עדיין לא משחקים את המשחק שלנו. היום שמרנו הרבה יותר טוב ושיחקנו הרבה יותר פיזי, אבל בהתקפה זה לא מה ששיחקנו כל ההכנה. האליפות הזו בנויה בצורה הזו שאתה משחק יום אחרי יום. יום אחרי יום זה משחק חדש. אם אתה מגיע טיפה לא מוכן אתה מפסיד. צריך להגיע למשחק מול אוקראינה כאילו המשחק היום לא היה. אני חושב שיש עול על הכתפיים של השחקנים. גם הקהל שבא, וזה קהל מדהים, אולי קצת גורם ללחץ. מקווה שבסוף זה ישתחרר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully