וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של אמארה סטודמאייר: עידן זלמנסון חתם לשנתיים בהפועל ירושלים

14.7.2019 / 9:55

סנטר נבחרת ישראל יתאחד עם חברו מאילת סולימאן בריימו. בסביבתו מאמינים כי ישתחרר אם סטודמאייר יחזור, אבל האדומים פסימיים

ONE

בהפועל ירושלים הבהירו כבר מאז סיום העונה החולפת כי יבנו את סגל השחקנים מבלי לקחת בחשבון את אמארה סטודמאייר, שהביע בדרכים שונות את כוונתו לעזוב. הבוקר (ראשון) זה קרה בפועל, כשעידן זלמנסון חתם לשנתיים בקבוצה.

סנטר נבחרת ישראל היה מבוקש בתחילת הקיץ גם בהפועל חולון, והשאלה שהטרידה אותו בנוגע לירושלים הייתה מה יקרה אם סטודמאייר יתרצה ויחליט לחזור למועדון בשלהי הפגרה, כפי שקרה בעונה שעברה. בזמנו, נפגע באופן משמעותי מעמדו של אלכס צ'וברביץ', והוא נעלם לחלוטין מהרוטציה ברגע שהאמריקאי קיבל אזרחות ישראלית ונרשם לליגה. בסביבתו של זלמנסון מעריכים כי במקרה שהתרחיש הזה יהפוך מציאותי, הוא ישוחרר מהקבוצה - אולם קיבלו מאנשי ירושלים את הרושם שמועמדותו של סטודמאייר אינה רלוונטית.

זלמנסון (24, 2.06) יפתח את עונתו התשיעית בליגת העל, אחרי שהתייצב בשלוש השנים האחרונות על ממוצעים שנעים בין 8 ל-8.9 נקודות, בין 3.4 ל-4.6 ריבאונדים ובין 17 ל-19 דקות. הוא ימשיך לשתף פעולה עם סולימאן בריימו, שכיכב לצידו בהפועל אילת וחתם גם הוא בירושלים.

"עידן מנוסה מאוד יחסית לגילו הצעיר, ואני בטוח שנראה אותו הולך ומשתפר", החמיא המאמן עודד קטש לרכש. "אני שמח מאוד לראות אותו כאן. הוא מביא איתו התמצאות נהדרת בצבע, יד רכה, הבנת משחק ברמה גבוהה ואופי נהדר שמשתלב היטב עם מה שאנחנו מחפשים".

עוד בנושא

שחקן העונה עוזב את ישראל? קורי וולדן במו"מ עם פרטיזן בלגרד
הסנטר - פורוורד ג'וש פרוינד חתם לעונה אחת במכבי אשדוד
יורוקאפ: מכבי ראשון לציון הוגרלה עם מונאקו, וירטוס בולוניה ואולם

עידן זלמנסון מוצג כשחקן הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
עדיין בהמתנה? זלמנסון/אתר רשמי, הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully