וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן העונה עוזב את ישראל? קורי וולדן במו"מ עם פרטיזן בלגרד

12.7.2019 / 12:10

על אף פגישות שקיים עם מכבי תל אביב והפועל ירושלים, כוכב הפועל חולון מנהל מגעים עם נציגת סרביה ביורוקאפ. ההצעה: כ-300 אלף דולר לעונה. גם מילאנו עוקבת אחריו, אבל רק כרכז מחליף

ONE

העונה הפנומנלית של קורי וולדן בהפועל חולון לא נעלמה מעיניהם של אנשי המקצוע בישראל ומחוצה לה, והוא מתכונן לצעד הבא בקריירה. על אף שעורר עניין במכבי תל אביב ובהפועל ירושלים, ונפגש עם נציגיהן בחודש שעבר, לוואלה! ספורט נודע כי הגארד האמריקאי מנהל מגעים עם פרטיזן בלגרד, שמציעה לו חוזה בסדר גודל של כ-300 אלף דולר לעונה.

הסרבים, שהתאכזבו לגלות כי לא יקבלו העונה את הכרטיס החופשי ליורוליג, נמצאים בתהליך בנייה מחדש לקראת שובם לבמה המרכזית בכדורסל האירופי. אחרי שהמאמן האיטלקי אנדראה טרינקיירי הצליח לשכנע השבוע את ראשון תומאס לחתום בקבוצה, אף שהיה קרוב לחתימה ביד אליהו, כעת הוא סימן את ה-MVP של ליגת העל כאחד המועמדים הסופיים להוביל את הקו האחורי שלו.

שחקן הפועל חולון קורי וולדן שחקן העונה. דני מרון
פרטיזן בלגרד תזכה בשחקן העונה? קורי וולדן/דני מרון

אם וולדן (26, 1.88) יחתום בפרטיזן, זו תהיה ההתנסות הראשונה שלו ביורוקאפ. בשלוש העונות החולפות שיחק בליגת האלופות (שנה אחת עם אוסטנד ושנתיים עם חולון) מבלי שיצליח לעבור שלב, אבל בישראל העמיד אשתקד ממוצעים מרשימים של 18.5 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-5.1 אסיסטים למשחק.

טרינקיירי אינו המאמן האיטלקי היחיד שלוטש את עיניו לעבר וולדן: גם אטורה מסינה עוקב אחריו ושוקל את מועמדותו לאולימפיה מילאנו, אולם התפקיד שייועד לו בה מרכזי הרבה פחות מבחינה מקצועית (בדומה לקרטיס ג'רלס בשנה וחצי האחרונות), כגארד מחליף למייק ג'יימס וסרחיו רודריגס, שעל פי הדיווחים באירופה סיכם בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully