וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע לא תעניש את אלחמיד, ספורי עשוי לפתוח בחמישי

14.7.2019 / 6:35

במועדון החליטו לעבור לסדר היום על בקשת הבלם לא לשחק נגד לאצ'י ביום חמישי, אבל לא יתפשרו על המחיר שלו מול סלטיק. טרנר יהיה כמעט מלא בגומלין נגד לאצ'י, בבאר שבע אופטימיים

אתר הפועל באר שבע

הפועל באר שבע קיבלה בסוף השבוע החלטה בעניין חאתם עבד אלחמיד, שביקש לא לשחק נגד לאצ'י האלבנית ביום חמישי ממש ברגע האחרון. הקבוצה תתייחס לעניין בצורה רציונלית ותקבל את מה שאלחמיד טען בפני ברק בכר כתחושות אמיתיות של הבלם ולא מעבר לכך. כזכור, השחקן ביקש מבכר לא לשחק כי הוא מרגיש שהוא לא יכול לתת 100 אחוז.

במועדון לא מתכוונים לפעול נגד השחקן ומתכוונים להכיל את האירוע שהיה ביום חמישי. אם תגיע הצעה רשמית מסלטיק לרכוש את אלחמיד בסכום שהפועל באר שבע רוצה, היא תמכור אותו אבל כל עוד זה לא קורה, אלחמיד הוא חלק מהקבוצה ובבאר שבע רוצים ליהנות ממה שיש לו לתת.

היום תקיים הפועל באר שבע שני אימונים, כאשר האימון השני יהיה פתוח לקהל והאוהדים יוכלו להיכנס לכר הדשא. במועדון רוצים שהקהל ייכנס לאווירה לקראת משחק הגומלין נגד לאצ'י ביום חמישי. 12 אלף אוהדים רכשו מנויים לעונה הבאה והמשחק מול האלבנים כלול בתוכם, כך שאצטדיון טרנר יהיה כמעט מלא. רמזי ספורי יחזור להתאמן היום אחרי שנעדר מהנסיעה לאלבניה והוא עשוי לפתוח ביום חמישי. במועדון היו מרוצים משער השוויון של גל לוי ומשוכנעים שיעברו את לאצ'י ביום חמישי.

שחקן הפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד. לירון מולדובן
בבאר שבע מקבלים את ההרגשה שלו. אלחמיד/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully