וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אלונה ברקת טרם החליטה איך לפתור את משבר אלחמיד

12.7.2019 / 7:05

הבעלים מתלבטת על דרך הפעולה מול הבלם שביקש לא לשחק אתמול בלאצ'י. האלטרנטיבות: מכירה או שדרוג החוזה. במועדון נשמו לרווחה אחרי השוויון של גל לוי. "זה היה יכול להיגמר רע ומביך"

אתר הפועל באר שבע

אחרי ה-1:1 באלבניה מול לאצ'י במוקדמות ליגת האלופות, הפועל באר שבע תמריא הבוקר (שישי) מטיראנה לישראל עם חניית ביניים באיסטנבול. שער השוויון של גל לוי מול לאצ'י, הכניס הרבה שקט לקבוצה וכעת בטוחים במועדון שבגומלין ביום חמישי הבא בטרנר, הקבוצה תנצח ותעפיל לשלב הבא.

"זה היה יכול להיגמר רע ומביך מאוד אם היינו מפסידים". אמרו אמש במועדון. "מעולם לא הפסידה קבוצה ישראלית לקבוצה אלבנית וזה היה מצחיק ועצוב אם הפועל באר שבע היתה "זוכה" לכבוד המפוקפק הזה. גם תוצאת תיקו היא לא הישג שיש להתפאר בו, אבל זה משחק ראשון והכל יכול להיות במיוחד כאשר סופגים שער כבר אחרי שלוש דקות. טוב שידענו להשוות בסוף ולצאת מכאן עם תיקו לגומלין".

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
מכירה או שדרוג החוזה? חאתם עבד אלחמיד/יוסי ציפקיס

במקביל למשחק, הסיפור במועדון הוא סביב חאתם עבד אלחמיד ובקשתו מהמאמן ברק בכר לא ליטול חלק אתמול במשחק. הפועל באר שבע לא רוצה ללכת לפיצוץ מול הבלם ולכן יחשבו טוב במועדון כיצד לנהוג בעניין מול אלחמיד. מצד אחד לא רוצים במועדון למכור את השחקן לסלטיק במחיר של 1.5 מיליון יורו ודורשים יותר. מצד שני לא יכולים להשאיר את אלחמיד במצב הזה ללא שדרוג כספי שיגרום לו להשלים עם ההישארות שלו במועדון.

אלונה ברקת ובעלה אלי ברקת שהיו אמש במשחק ויחזרו היום עם הקבוצה לארץ, יקחו לעצמם פסק זמן בסוף השבוע כדי להחליט על דרך הפעולה באשר לאלחמיד. גורם במועדון ניתח אמש: "זו החלטה מורכבת כי חאתם הוא נכס ששווה כסף רב למועדון. בניגוד לשחקנים המנודים שלא רצו לקנות אותם, לחאתם יש ביקוש ולכן צריך לקבל את ההחלטה הנכונה בעניינו. או למכור או ללכת לקראתו בחוזה חדש. להישאר במצב הנוכחי זה משהו כמעט בלתי אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully