וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפשרויות ב-NBA מצטמצמות: עומרי כספי מתקרב לחזרה למכבי תל אביב

13.7.2019 / 15:52

הפורוורד (31, 2.06) שהשלים עשור בליגה הטובה בעולם לא מוצא קבוצה והמגעים עם הצהובים מתקרבים לקראת סגירה. אם יחתום, יגיע על חשבונו של ג'וני אובריאנט שלא ימשיך. גם מועמדותו של ניק סטאוסקאס (25, 1.98) נבחנת

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: מכבי תל אביב חוגגת אליפות

מכבי תל אביב עשויה להחתים את עומרי כספי על חוזה ארוך טווח בקרוב אחרי התקדמות במגעים בין הצדדים. על פי גורמים במועדון, העובדה כי שבועיים בתוך חלון השחקנים החופשיים לא מצא הפורוורד קבוצה קירבה את האפשרות שלו להגיע למועדון, וכי הוא פתוח יותר לחזרה כעת. כספי שוהה בימים אלה בישראל לצד אשתו שצפויה ללדת בקרוב.

עוד בנושא
עכשיו צריך לחפש לו מחליף: אלכס טיוס חתם רשמית בקאזאן הרוסית
אכזבה למכבי תל אביב: מילוש תאודוסיץ' סגר בווירטוס בולוניה

עומרי כספי, ממפיס גריזליס. AP
בדרך לחוזה עתק. עומרי כספי/AP

אם אכן יחתום בשורות הצהובים, הוא יהפוך לישראלי שמשתכר הכי הרבה בתולדות המועדון, כשהשכר שלו צפוי להיות מעל מיליון דולר לעונה, כשהחוזה המדובר הוא לתקופה של שלוש שנים. הגעה של כספי למכבי תהיה במקומו של ג'וני אובריאנט, מה שישאיר לצהובים להחתים רכז וגארד-פורוורד זר נוסף ושחקן פנים שיגבה את טאריק בלאק.

כספי (31, 2.06) הוא הישראלי הראשון ששיחק אי פעם ב-NBA אחרי שנבחר במקום ה-23 בדראפט 2009 על ידי סקרמנטו. אחרי שנתיים במדי הקינגס עבר לקליבלנד, בה גם שיחק שנתיים, ומשם עבר לעונה אחת במדי יוסטון. כספי חזר לסקרמנטו בקיץ 2014, שיחק בקבוצה במשך שנתיים וחצי לפני שנשלח בטרייד לניו אורלינס, אך נפצע במשחקו היחיד ושוחרר כשהוא מסיים את עונת 2016/17 במינסוטה. בקיץ 2017 הצטרף לגולדן סטייט ווריורס, אך רק לפני הפלייאוף נפצע ונחתך, כשהוא מקבל אחרי העונה את טבעת האליפות בה זכתה הקבוצה. העונה חתם בממפיס, אך בחודש פברואר קרע את המיניסקוס ונחתך.

בסך הכל שיחק 588 משחקים ב-NBA, מתוכם 145 משחקים בחמישייה, ומעמיד ממוצעי קריירה של 7.9 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק.

עוד באותו נושא

עין לדני צופיה: שנת הדראפט של דני אבדיה מתחילה באליפות אירופה

לכתבה המלאה
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ועכשיו, לאתגר הבא. ספורופולוס/קובי אליהו

במקביל, ראשי הצוות המקצועי של הצהובים, שנמצאים בימים אלה בליגת הקיץ בלאס וגאס, צפויים לחזור לישראל בתחילת השבוע להמשך דיונים מול הנהלת הקבוצה, אחרי שראו כמה מועמדים לחיזוק הקבוצה וניהלו שיחות עם סוכנים שונים.

אחד השחקנים שעשוי להצטרף הוא הגארד-פורוורד ניק סטאוסקאס, ששיתף פעולה לזמן קצר עם כספי בסקרמנטו, וסיים את העונה בקליבלנד ממנה שוחרר. סטאוסקאס (25, 1.98), שחקן נבחרת קנדה, הוא הבחירה השמינית בדראפט 2014, אך מלבד עונה טובה אחת בפילדלפיה, לא הצליח למצב את עצמו ב-NBA כשב-335 משחקים בהם שותף רשם 6.8 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully