וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל מודה: "רוג'ר פדרר גורם לדברים הכי קשים להיראות קלים"

השור ממאיורקה סיכם את ההפסד לשוויצרי בחצי גמר ווימבלדון. פדרר: "אני מותש, היה קשה עד הסוף". דג'וקוביץ' כבר מחכה לגמר

הקלאסיקו של הטניס העולמי אמנם לא הזכיר את המפגש הקודם של צמד האגדות בווימבלדון, בגמר 2008, ובכל זאת - בכל פעם שרוג'ר פדרר ורפאל נדאל עולים למגרש ביחד, כל חובבי הענף צריכים להיות אסירי תודה. בניגוד ללפני 11 שנה, הפעם רק אחד מהם הציג את הטניס לו הוא מסוגל - המאסטרו השוויצרי, שניצח 6:7 (3), 6:1, 3:6, 4:6 ועלה לגמר ה-12 באול אינגלנד, ובו יפגוש ביום ראשון את נובאק דג'וקוביץ'.

"אני מותש", הודה פדרר בסיום. "זה היה קשה עד הסוף, רפא שלח כמה חבטות בלתי רגילות לקראת הסיום כדי להישאר במשחק. לפרקים הגשתי טוב מאוד והנקודות הגדולות במשחק הלכו לכיוון שלי. היה כיף מאוד לשחק".

מנגד, נדאל סיכם: "היו לי הזדמנויות. אני חושב שבסיום התחלתי לשחק קצת יותר טוב, אבל זה היה מאוחר. הייתי אגרסיבי, אבל רוג'ר היה מצוין. הוא שיחק קצת יותר טוב ממני. כנראה שלא הייתי טוב כפי שהייתי בסיבובים הקודמים, אז זה מגיע לו. כל הכבוד לו. רוג'ר תמיד גורם לדברים הכי קשים להיראות קלים, הוא כל הזמן שם לחץ על היריבים בזכות היכולת שלו להגיע לכדור יותר מהר מכל אחד אחר. נהדר להיות חלק מהיריבות הזו, להיות חלק מהשלישייה (ביחד עם דג'וקוביץ') הזו שהשיגה כל כך הרבה דברים באותו עידן. יהיה קשה לראות דבר כזה חוזר על עצמו, אבל עדיין לא סיימנו".

לאחר המשחק צייץ השור ממאיורקה: "משחק מדהים וניצחון צודק לרוג'ר. בהצלחה בגמר, תודה על כל התמיכה, תמיד כיף להיות פה. נתראה בשנה הבאה!"

עוד בנושא:

רוג'ר פדרר ניצח את רפאל נדאל ויפגוש את נובאק דג'וקוביץ' בגמר ווימבלדון
שבת בווימבלדון: סרינה וויליאמס תעשה היסטוריה ותשתווה למרגרט קורט?

רוג'ר פדרר עם רפאל נדאל. רויטרס
פרגון הדדי, כרגיל. נדאל ופדרר/רויטרס

בחצי הגמר הראשון ניצח נובאק דג'וקוביץ' 2:6, 6:4, 3:6, 2:6 את רוברטו באוטיסטה אגוט וקבע לעצמו דייט עם פדרר בגמר, במהלכו ינסה לשמור על התואר מול האלוף הנצחי. במהלך המשחק כעס לא פעם המדורג ראשון על הקהל, ובסיום הודה: "כל מיני תחושות חולפות בראשך, בעיקר במשחקים גדולים. לעתים אני מחצין אותן, לעתים לא".

"המוטיבציה העיקרית שלי היא פשוט ליהנות ממה שאני עושה", הוסיף הסרבי. "אני יודע שזו קלישאה, הרבה אנשים אומרים את אותו הדבר, אבל זה הכרחי. בלי המוטיבציה, קסמים לא יכולים לקרות ותוצאות טובות לא יכולות לקרות. כבר עשיתי מספיק בקריירה כדי שאוכל להפסיק לשחק, אבל אני עדיין נהנה. אני רוצה לזכות בכמה שיותר תארי גרנד סלאם".

עוד באותו נושא

רוג'ר פדרר ניצח את רפאל נדאל ויפגוש את נובאק דג'וקוביץ' בגמר ווימבלדון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully