וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: יובנטוס סיכמה את עסקת מתייס דה ליכט, אינטר רכשה את ניקולו בארלה

הגברת הזקנה תשלם 70 מיליון יורו עבור הבלם הצעיר לאחר שכבר החתימה את רומלו, הנראזורי החתימו את קשר קליארי תמורת 50 מיליון יורו. הבן של חאג'י חתם בגנק, צ'רישב בוולנסיה, אתלטיקו מדריד צירפה חלוץ, באלוטלי בדרך לפיורנטינה?

צילום ועריכה: מתן חדד

בווידאו: דני אלבס ונבחרת ברזיל חוגגים זכייה בקופה אמריקה

העברות

* אנטואן גריזמן חתם רשמית לחמש שנים בברצלונה. לידיעה המלאה

* אינטר רכשה את הקשר בן ה-22 ניקולו בארלה מקליארי. סכום העסקה עשוי לצמוח עד 50 מיליון יורו.

* יובנטוס רכשה את כריסטיאן רומלו ב-26 מיליון יורו. הבלם בן ה-21 חתם לחמש שנים ויושאל בחזרה לגנואה.

* אתלטיקו מדריד, מצידה, החתימה את איבן סאפוניץ', חלוץ נבחרת סרביה עד גיל 21, שנרכש מבנפיקה. סכום ההעברה לא פורסם.

* הבלם הגנאי של גנק, ג'וזף אידו (23), חתם לחמש שנים בסלטה ויגו תמורת 5 מיליון יורו.

* ליל הודיעה על החתמתו של הבלם המרוקאי סעיד אגוזול (21), שהרשים בליגה המקומית במרוקו ונרכש תמורת מיליון יורו. הוא חתם על חוזה עד שנת 2024.

* ליון רכשה מספמדוריה את הבלם הדני יואקים אנדרסן תמורת 22 מיליון ליש"ט.

* יאניס חאג'י, הבן-של, חתם רשמית לארבע שנים בגנק הבלגית, שרכשה אותו תמורת 10 מיליון יורו.

* דניס צ'רישב חתם עד 2022 בוולנסיה, ויחזיק בסעיף שחרור של 80 מיליון יורו.

שמועות

* ב"טלחראף" ההולנדי מדווחים: עסקת מתייס דה ליכט ליובנטוס הושלמה. הגברת הזקנה הסכימה לבקשת אייאקס, העלתה את הצעתה ל-70 מיליון יורו (לעומת הצעה התחלתית של 50 מיליון יורו), והבלם הנפלא יהפוך בקרוב רשמית לשחקן של אלופת איטליה.

* על פי "דיילי מייל", יובנטוס סיימה את החיזור שלה אחר פול פוגבה, מה שסולל את דרכו של קשר מנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד.

* באיטליה טוענים שמריו באלוטלי עשוי לחתום בפיורנטינה, אם יסכים להפחית בדרישות השכר שלו.

* אלברטו יאקווה, הסוכן של לאוטרו מרטינס חלוץ אינטר ונבחרת ארגנטינה, אישר שברצלונה גיששה לגבי הלקוח שלו. זאת בעקבות הדיווחים על כך שהקטלאנים הציעו 112 מיליון יורו לאיטלקים עבור רכישתו.

* האם מנצ'סטר יונייטד מכינה מחליף לפוגבה? ג'אנלוקה די מארציו העיתונאי האיטלקי המהימן מדווח שהשדים האדומים מתכננים להציע ללאציו כ-80 מיליון יורו עבור סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', קשר נבחרת סרביה.

* מקורות די אמינים בברזיל, שדיווחו בעבר על המעברים של דני אלבס ליובנטוס ולפריס סן ז'רמן ראשונים, טוענים כעת שהיעד הבא של קפטן נבחרת ברזיל עשוי להיות ארסנל. אלבס אמר בראיון שערך לא מזמן שהליגה האנגלית מעניינת אותו מאוד. באנגליה, אגב, דיווחו שדווקא היריבה העירונית טוטנהאם מעוניינת בו מאוד.

* המחטף הגדול של הקיץ? ה"דיילי טלגרף" טוען שאברטון נכנסה למירוץ אחר שחקנה הנהדר של ליל, ניקולא פפה, שמבוקש על ידי היריבה העירונית ואלופת אירופה - ליברפול. ב"טלגרף" מדווחים שאברטון תהיה מוכנה לשלם לליל 65 מיליון יורו עבור הכישרון מחוף השנהב, ובכך להפוך אותו לרכש היקר בתולדותיה.

* רשת "סקיי איטליה" מדווחת על יעד אפשרי מפתיע מאוד לגונסאלו היגואין: ווסטהאם. הארגנטינאי אינו רצוי ביובנטוס, והפטישים צפויים לנסות להחתימו לעונת השאלה עם אופציה לרכישה עתידית.

* כנראה שההופעות הטובות באליפות אפריקה עשו את העבודה: פריס סן ז'רמן הגיעה לאברטון הצעה רשמית על סך 30 מיליון יורו על קשרה הסנגלי, אידריסה גיי בן ה-29. הפריסאים הגישו הצעה על גיי בינואר, אבל היא נדחתה והם ירדו ממנו. כעת נראה שהם מעוניינים שוב בקשר.

* הקרב על מריו למינה עולה שלב: "פרנץ' פוטבול" מדווח שסאות'המפטון קיבלה הצעות של 25 מיליון יורו עבור קשר נבחרת גבון מארסנל וממנצ'סטר יונייטד, וכעת שתי הקבוצות מדברות עם למינה ומנסות לשכנע אותו להגיע.

שחקן צ'לסי גונסאלו היגואין. רויטרס
יישאר בלונדון? גונסאלו היגואין במדי צ'לסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully