וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: רגע לפני חתימת דור אלו, אלי דסה העביר מסר שהוא רוצה לסגור

11.7.2019 / 7:24

הסיכום של מגן הפועל באר שבע ככל הנראה האיץ במגן הימני הבכיר, ששלח אמש מסרים וביקש לשוב לשולחן המו"מ כדי לחתום על חוזה חדש. גורם: "כל עוד אלו לא חתום, הכל פתוח. איביץ' רוצה את דסה"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

האם לא נאמרה המילה האחרונה בין אלי דסה למכבי תל אביב? אחרי שאמש (רביעי) נראה היה שדור אלו סגור בקבוצה ושזו רק שאלה של זמן עד שהאלופה תודיע רשמית על צירופו, נודע הבוקר שדסה דווקא שלח מסרים למכבי תל אביב וביקש לשוב בהקדם לשולחן המשא ומתן כדי לסגור על חוזה חדש.

הידיעות אתמול בצהריים על נחיתתו של אלו במחנה האימונים בהולנד לצד התמונה שלו במדי הקבוצה, האיצו כנראה בדסה שרוצה כעת לסגור. לפי גורמים המעורים בפרטים, המגן הימני הבכיר אמר בימים האחרונים שהוא היה משוכנע שהדברים בינו לבין הצהובים סגורים ושהוא הופתע שמכבי תל אביב החליטה לצאת להולנד בלעדיו.

"כל עוד אלו לא חתום, הכל עוד פתוח עם דסה. ולדאן איביץ' מחזיק מדסה ורוצה אותו בקבוצה", אמר אמש גורם המקורב לדברים. סוכנו של אלו גלעד קצב הבהיר אמש כי הסיבה שהמגן הימני של הפועל באר שבע לא חתם עדיין נעוצה בעובדה שהוא לא השלים את סדרת הבדיקות הרפואיות שהוא צריך לעשות לקראת חתימה.

כך או אחרת, בין אם אלו יחתום ובין אם דסה יישאר לבסוף במכבי תל אביב, שניהם לא התאמנו במסגרת קבוצה באחרונה ולא עשו הכנה טובה, ולכן ספק רב אם יוכלו לעזור למכבי תל אביב עוד שבועיים במוקדמות ליגת האלופות.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: דור אלו סיכם ויחתום אחרי בדיקות רפואיות
מכבי תל אביב הפסידה לסן ז'ילואז 2:0 במשחק אימון
מכבי תל אביב הציעה חוזה לחלוץ דריו לסקאנו, גם דורסון הטורקי בתמונה
בגלל 50 אלף יורו: המחלוקת שמפרידה בין אלי דסה למכבי תל אביב

אלי דסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
איך זה ייגמר? דסה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully