וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: טוניסיה ניצחה 0:3 את מדגסקר ועלתה לחצי הגמר

הפתעת הטורניר נעצרה, טוניסיה נגד סנגל בחצי הגמר. גם אלג'יריה בחצי אחרי ניצחון דרמטי בפנדלים על חוף השנהב, ניגריה ממתינה

צילום ועריכה: מתן חדד

שלב רבע גמר אליפות אפריקה נסגר היום (חמישי) ובסיומו קיבלנו את תמונת חצי הגמר המלאה. במשחק הראשון שנערך היום אלג'יריה ניצחה את חוף השנהב בפנדלים ועלתה לחצי הגמר, שם היא תפגוש את ניגריה לקרב מסקרן. בהמשך טוניסיה גברה על מדגסקר הסנסציונית, שסיימה את המסע הקסום שלה ברבע. הטוניסאים יפגשו את סנגל בחצי הגמר.

איסלם סלימאני נבחרת אלג'יריה. רויטרס
יש חגיגה הלילה. איסלם סלימאני חוגג/רויטרס

חוף השנהב - אלג'יריה 1:1 (3:4 לאלג'יריה בפנדלים)

אחרי שניצחה את כל משחקיה עד כה בטורניר. נבחרת אלג'יריה נעצרה בפעם הראשונה וגם ספגה לראשונה, אך סיימה בתיקו הכי מתוק שיכול להיות ושסידר לה בסופו של דבר מפגש לוהט מול ניגריה בחצי הגמר. האלג'יראים היו טובים יותר גם הערב ובאו על שכרם עם שער של סופיאן פגולי בדקה ה-20. קשר גלאטסראיי קיבל כדור רוחב מצד שמאל ובעט בלי לעצור חד לפינה. אלג'יריה קיבלה הזדמנות יוצאת דופן לגמור עניין אחרי שבגדד בונדג'אח הוכשל ברחבה בפתיחת המחצית השנייה, אך בעט בעצמו את הפנדל למשקוף בדקה ה-48. חוף השנהב החלה לתקוף והענישה את אלג'יריה על החמצת הפנדל עם שער של ג'ונתן קוג'יה בבעיטה שטוחה בדקה ה-62.

הלחץ הכריע את שתי הנבחרות ואחרי הארכה עקרה המשחק נגרר לדו קרב פנדלים מורט עצבים. אחרי שלושה פנדלים מדוייקים של אלג'יריה ושניים של חוף השנהב, ווילפריד בוני בעט רע ורשם החמצה ראשונה. בלאילי היה יכול לסגור עניין אבל בעט לקורה. למזלו גם סריי דייה בעט לקורה ושלח את אלג'יריה לחגוג עד המפגש הלוהט שלה בחצי הגמר מול ניגריה.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 11.7: "ברצלונה פדתה את סעיף השחרור של אנטואן גריזמן"

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת טוניסיה חוגגים. רויטרס
עם הפנים לחצי הגמר. נבחרת טוניסיה חוגגת/רויטרס

מדגסקר - טוניסיה 3:0

מדגסקר, שנחשבה על הנייר לנבחרת אולי החלשה באליפות, הצליחה להפתיע את כולם ולהגיע עד לרבע הגמר. לצערה, החלום הסתיים אחרי ההפסד לנשרים של קרתגו. מדגסקר החזיקה מחצית, למרות שפערי הרמות היה ברורים מהרגע הראשון. בדקה ה-52 גם הגיע השער של טוניסיה: פרז'ני סאסי בעט, הכדור פגע במגן השמאלי תומא פונטיין, הטעה את השוער וחדר לרשת, 0:1 שניתן בסופו של דבר לסאסי. בדקה ה-60 יוסף מסקני הוסיף את השני, ובתוספת הזמן נעים סליטי קבע מקרוב את תוצאת המשחק אחרי שקבע 0:3. סנגל מחכה לטוניסיה בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully