וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.7: "ברצלונה פדתה את סעיף השחרור של אנטואן גריזמן"

על פי "לא'קיפ", ברצלונה עשויה להכריז על המעבר של החלוץ הצרפתי כבר מחר. פ.ס.ז' "רותחת" על הטקטיקה של ברצלונה עם ניימאר

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* ז'ורדן פושה, החלוץ שהוזכר כמועמד לחזור לישראל, חתם לשנתיים בקסאנטי היוונית

* פורטו הודיעה על החתמתו של שחקן הכנף הקולומביאני לואיס דיאס (22). דיאס הגיע מג'וניור הקולומביאנית תמורת 7 מיליון יורו וחתם לחמש שנים.

* ברוז' שילמה לסלביה פראג 2.5 מיליון יורו תמורת בלמה סימון דלי בן ה-27.

* פורטו הודיעה על חזרתו של איוון מרקאנו מרומא. הפורטוגלים שילמו על הבלם בן ה-31 כ-5 מיליון יורו, והוא חתם לארבע שנים. בשנה שעברה עבר לרומא בחינם ושיחק רק 13 פעמים. לפני כן בין 2014 ל-2018 רשם 150 הופעות בפורטו.

* אסטון וילה החתימה את בלם נבחרת אנגליה הצעירה, אזרי קונסה, 21, שמגיע לעולה החדשה מברנטפורד תמורת 12 מיליון ליש"ט.

שמועות

* על פי "לא'קיפ", ברצלונה שילמה לאתלטיקו מדריד 120 מיליון בתמורה לשחרורו של אנטואן גריזמן. החלוץ הצרפתי עשוי לחתום רשמית במדי הקבוצה הקטלאנית כבר מחר.

* האם פיליפה קוטיניו בדרך לקאמבק מפתיע? ב"אל מונדו" טוענים שליברפול אלופי אירופה עוקבים מקרוב אחרי מצבו של הברזילאי בברצלונה וינסו להחתים אותו אם זה יעזוב את הקטלאנים אחרי עונה לא פשוטה.

* יואכים אנדרסן המגן של סמפדוריה יעבור היום בדיקות רפואיות בליון, שתשלם לאיטלקים כ-30 מיליון יורו עבורו כולל בונוסים.

* ארסנל הודיעה שלורן קוסיילני סירב לצאת למסע של הקבוצה לארה"ב. "אנחנו מאוד מאוכזבים מההתנהלות של לורן", נמסר מהמועדון, על הבלם הצרפתי שמנסה לפלס את דרכו מחוץ לקבוצה.

* "ספורט" הקטלאני: "פריס סן ז'רמן עצבנית בגלל הטקטיקות של ברצלונה על ניימאר. ההחלטה של נשיא ברצלונה להקפיא את המגעים מרתיחה את פ.ס.ז' מאחר שבארסה לא מראה סימני עניין בשחקן, ובינתיים גובר המתח כשהשחקן דוחה את הגעתו לאימונים... בפריס מחכים לצעד של בארסה, אבל בארסה לא מגיבה כשהיא מבינה שהטקטיקה הנכונה היא להמתין ולייצר עוד איבה בין השחקן למועדון, על מנת להוריד את מחירו".

* עוד ב"ספורט": מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה נפגש עם ההנהלה. הבקשה העיקרית: להאיץ את ענייני הרכש והעזיבות על מנת לסגור את הסגל מוקדם ככל האפשר. ואלוורדה ביקש סגל קצר יותר, על מנת שלא להסתבך בשחקנים בכירים שלא מקבלים דקות, מה שמייצר "מתח מיותר". שלושה שחקנים שצפויים לעזוב: ראפיניה, מלקולם וג'אן קלייר טודיבו. ארבעה שמתנדנדים: קוטיניו, נלסון סמדו, עוסמאן דמבלה ואיוון ראקיטיץ'.

* גלאטסראיי אישרה: הקשר פרננדו צפוי לעזוב, החל מו"מ על מעבר שלו לסביליה תמורת 4 מיליון יורו.

* מילאן רכשה את השוער הדני בן ה-17 יונדגאל אנדראס קריסטופר מהקבוצה הדנית ויילה בולדקלאב.

* נשיא נאפולי אורליון דה לורנטיס: "חאמס רודריגס רוצה לשחק בנאפולי, אבל ריאל מדריד דורשת יותר מדי".

* באנגליה טוענים: רומלו לוקאקו לא מתאמן עם מנצ'סטר יונייטד, כשהחלוץ הבלגי כועס על העובדה שלא שוחרר לאינטר.

ניימאר צופה קופה אמריקה. GettyImages
מרגיז את כולם. ניימאר/GettyImages

שמועות

מקסי גומס הסקורר של סלטה ויגו נמצא על סף מעבר לשורות ולנסיה. סלטה תקבל תמורתו 14.5 מיליון יורו ואת החלוץ סנטי מינה.

* אברטון הצטרפה למירוץ אחר ניקולא פפה, כוכב ליל בו מתעניינות מספר קבוצות נוספות מהפרמיירליג, ומוכנה לשבור עבורו את שיא המועדון ולשלם 65 מיליון יורו.

* על פי "סאן", ארסנל מוכנה לשלם לקריסטל פאלאס 40 מיליון ליש"ט בצירוף שלושה שחקנים עבור ווילפריד זאהה.

* לאחר שלא הצליחה לצרף את מקסי גומס, ווסטהאם עברה להתעסק בחלוץ אחר: גונסאלו היגואין, אותו היא מקווה לצרף בהשאלה.

* בברזיל טוענים שמנצ'סטר סיטי מעוניינת בדני אלבס, איתו שיתף פעולה פפ גווארדיולה בברצלונה.

* ב"סקיי איטליה" משוכנעים שעסקת העברתו של מתייס דה ליכט ליובנטוס תיסגר בימים הקרובים. כל שנותר הוא סיכום בין יובנטוס לאייאקס, אבל באיטליה מדגישים שלמעשה אין ממש תחרות על שירותיו שכן פריס סן ז'רמן וברצלונה העדיפו לוותר על ההצעות שלהן אחרי שהבינו שהבלם ההולנדי מעדיף מועדון אחר.

* ריאל מדריד לא רוצה לוותר על רכישת פול פוגבה, מנצ'סטר יונייטד לא רוצה למכור, אבל ב"מארקה" מעריכים שהצעה של 165 מיליון יורו ומעלה תשכנע את ראשי השדים האדומים למכור את הצרפתי.

* עוד ביונייטד: במנצ'סטר מדווחים שהקבוצה לא צפויה למכור את אלכסיס סאנצ'ס בחלון ההעברות הקרוב. הסיבה היא ככל הנראה ציפייה להצעות די נמוכות מבחינה כספית. אז מה עושים? במועדון מקווים אולי להכניס את הצ'יליאני לעניינים, ולנסות שוב למכור אותו בינואר תמורת סכום גבוה יותר.

* ה"דיילי מייל" עושה סדר בכל הקשור לעסקת מואיז קן לאברטון: הטופיז מאוד רוצים את החלוץ, אבל המגעים כרגע נתקעו בגלל שיובנטוס מוכנה רק למכור עם סעיף לקנייה בחזרה. היא דורשת 35 מיליון יורו על קן, עם אופציה שתאפשר לה לרכוש אותו בחזרה תמורת 45 מיליון יורו. אברטון מעוניינת בעסקת השאלה לעונה אחת עם אופציה לרכישה בעונה הבאה, ובלי שום סעיף שיאפשר ליובה להחזיר את הכוכב הצעיר.

* רומא רוצה את בלמה של טוטנהאם, טובי אלדרווירלד. ב"סקיי ספורט" מדווחים שלבלגי יש סעיף שחרור של 30 מיליון יורו, סכום שהאיטלקים מוכנים לשלם.

מואיז קן שחקן יובנטוס. רויטרס
אברטון רוצה, יובנטוס מקשה. מואיז קן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully