וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: שלומי אזולאי חתם לעונה

10.7.2019 / 17:45

קשרה של הפועל חיפה בעונה שעברה (29) הצטרף ליעקב בריהון, שחתם מוקדם יותר ואמר: "בטוח שנהיה קבוצה מעניינת ואטרקטיבית"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שלומי אזולאי חתם היום (רביעי) לעונה הקרובה במ.ס. אשדוד. הקבוצה כבר פנתה לקשר לפני מספר ימים, והיום העסקה נסגרה באופן סופי. אזולאי (29), שסיים את העונה שעברה כשחקנה של הפועל חיפה, החזיק בכמה הצעות ובסופו של דבר החליט ללכת על זאת של אשדוד.


עוד בנושא
דור אלו סיכם במכבי תל אביב ויחתום אחרי בדיקות רפואיות
שיר צדק צפוי להחליף את אדי גוטליב בהפועל תל אביב
לוי גרסיה נחת בישראל: "בית"ר ירושלים יכולה לזכות באליפות"

שלומי אזולאי וסוכנו אבי נמני

יעקב בריהון חותם בשורות מ.ס אשדוד. מתוך האתר הרשמי של מ.ס אשדוד, אתר רשמי
אתגר חדש. בריהון/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מ.ס אשדוד

מוקדם יותר, גם יעקב בריהון חתם באשדוד. הקשר ההתקפי בן ה-26 מצטרף חתם בקבוצה לשלוש שנים, אחרי שהושלמה רכישתו מבית"ר ירושלים, קבוצתו בשלוש השנים האחרונות. ממ.ס אשדוד נמסר ש"בריהון הוא שחקן מוביל בכדורגל הישראלי ואנו בטוחים כי יהווה תוספת כוח משמעותית לקבוצה ההולכת ונבנית בימים אלו". בריהון אמר לאתר הרשמי של מ.ס אשדוד: "אתגר ענק וכבוד גדול לשחק במ.ס. אשדוד, אני מחכה לפגוש את החברים החדשים ובטוח שנהיה קבוצה מעניינת ואטרקטיבית".

בריהון החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל ראשון לציון וערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצת הבוגרים במאי 2012. הוא פרץ בעונת 2015/16, כשהפך לשחקן הרכב קבוע במדי הקבוצה ששיחקה בלאומית וסיים אותה עם 13 שערים ב-35 הופעות. היכולת שהפגין בעונה הזו צדה את עינו של אלי טביב, שהחתים אותו בבית"ר ירושלים ביוני 2016 לשלוש שנים. הקדנציה בקבוצה מהבירה ידעה עליות ומורדות, ובמהלך העונה החולפת מיעט בריהון לשחק.

ויש עוד חיזוק: הקשר נאור עבודי בן ה-26 הרשים את הצוות המקצועי באימונים, הצטרף לקבוצה וחתם באמצעות סוכניו זיו שטרנברג ואריאל בוזורגי על חוזה לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות. עבודי, ששיחק בעונה החולפת בהפועל עכו שם כבש ארבעה שערים אמר: "נרגש לחזור לליגת העל ומודה לאשדוד על האמון. עכשיו חובת ההוכחה היא עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully