וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי גרסיה נחת בישראל: "בית"ר ירושלים יכולה לזכות באליפות"

10.7.2019 / 0:45

החלוץ הטרינידדי יצטרף לחבריו החדשים: "נרגש להיות פה, אני כבר מרגיש בבית. בכדורגל יש לחץ בכל מקום, אבל אני מקווה שהכל יזרום חלק. אני יודע שבנו בבית"ר קבוצה חזקה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חלוץ הרכש החדש של בית"ר ירושלים, לוי גרסיה, נחת הלילה (שלישי) בנמל התעופה בן גוריון והוא יצטרף לאימוני הקבוצה שכבר יצאו לדרך מוקדם יותר. גרסיה השתתף עם נבחרת טרינידד וטובגו בטורניר הגולד קאפ (אליפות צפון ומרכז אמריקה והקריביים) ולכן הגיע רק הלילה.

השחקן בן ה-21 אמר אחרי הנחיתה: "מרגיש טוב להיות פה, אני כבר מרגיש בבית בישראל ועכשיו אני מוכן לעבודה. אני מאוד נרגש, תענוג להיות פה. לחץ? בכדורגל יש לחץ בכל מקום, אבל אני מקווה שהכל יזרום חלק. אני יודע שבנו בבית"ר קבוצה חזקה ומאמין שאם נעשה את הדברים כמו שצריך, נוכל לזכות באליפות".

גרסיה שיחק בעונה שעברה בעירוני קרית שמונה ולמרות שסבל מכמה פציעות טורדניות, הוא גילה יכולת גבוהה מתי ששיחק. בסוף מאי בית"ר ירושלים רכשה מקרית שמונה את מחצית מכרטיס השחקן שלו תמורת כ-600 אלף יורו. המנהל המקצועי, יוסי בניון, הסביר אז: "לוי גרסיה שחקן צעיר ומוכשר באופן מיוחד ואנו רואים בו וביכולות שלו פוטנציאל גדול אשר מתאים למטרות ולבניית הסגל החזק שלנו לשנים הבאות".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים שוקלת לפנות למכבי תל אביב בעניין מתן בלטקסה
בית"ר ירושלים הביסה את הפועל ניר רמת השרון 0:5 במשחק הכנה
טל כחילה הפגוע עונה למשה חוגג בפוסט ארוך ונוקב

שחקן בית"ר ירושלים, לוי גרסיה. יוסי ציפקיס
מוכן ומזומן להתחיל לעבוד. גרסיה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully